A Google a New York-i Advertising Weeken jelentette be, hogy a hirdetők és a reklámügynökségek számára két új fejlesztést is készített. Az egyik a Customer Match, a másik pedig a Universal App Campaigns.
A Customer Match-termék abban segít a hirdetőknek, hogy a leginkább releváns, legnagyobb értékű fogyasztókat találják meg üzeneteikkel a Google Seachben, a Youtube-on és a Gmailben.
A termék úgy működik, hogy egy e-mail-listát kell feltölteni, és csak azoknak juttatja el az üzenetet, akik éppen be vannak jelentkezve a Google-fiókjukon keresztül a Youtube-ra vagy a Gmailbe. Ezen keresztül lehet azonnali e-mailkampányokat szervezni, lojalitásprogramokat tartani.
A termék lehetőséget ad arra, hogy az adatbázisán belül a saját e-maillistánk alapján hasonló fogyasztókat (Similar Audiences) is keressünk, akiket ugyanúgy érdekelhetnek a termékeink, szolgáltatásaink.
A Google a szolgáltatást a következő hetekben indítja el a hirdetők számára.
A Universal App Campaigns pedig már el is indult. Lényege, hogy az appfejlesztők és a hirdetők úgy indíthatnak új AdWords-kampányt, hogy azt a Google-böngészőjében, a Google Playen keresztül, a Youtube-on vagy a Google Display Networkon egy gombnyomásra egyszerre is futtathatják.