Nem használt elemek az AdWords-fiókban
A tavaszra még várni kell, de az AdWords szolgáltatás alapos nagytakarítása már elkezdődött.
Nem használt hirdetések, kampányok és egyéb AdWords-elemek törlése
A 2015. március 23-i héttel kezdődően tehermentesítjük a fiókját: töröljük azokat a hirdetéseket, amelyek soha nem értek el megjelenítést, és amelyeket már több mint 100 napja eltávolított. Miután töröltük ezeket a hirdetéseket, a továbbiakban nem lesz lehetősége megtekinteni vagy elérni őket. Ezen nem használt hirdetések eltávolításával az AdWords szolgáltatás felgyorsulását tapasztalhatja.
Az év folyamán a későbbiekben a nem használt hirdetéscsoportokat és kampányokat is töröljük. Nem kell azonban aggódnia – ugyanazok a szabályok érvényesek: csak azokat az elemeket töröljük, amelyek soha nem értek el megjelenítést, és több mint 100 napja eltávolításra kerültek.
Példa: Tegyük fel, hogy létrehozott egy hirdetést, hogy ügyfeleket nyerjen a webhelye számára. Egy hét után azonban megállapítja, hogy a hirdetés egyetlen megjelenítést sem ért el. Az AdWords bevált módszerekvégigböngészése után úgy dönt, hogy eltávolítja a hirdetést, és elölről kezdi az egészet. Azóta több mint 100 nap telt el, de a hirdetés továbbra is látható a fiókelőzményekben, és lelassíthatja az AdWords működését. A legújabb módosításunknak köszönhetően a rendszer véglegesen törli ezeket a hirdetéseket, csökkentve a fiókban található nem használt hirdetések tömegét.
Kampányok és hirdetéscsoportok végleges eltávolítása
A nem használt hirdetések számának csökkentése mellett megszűnik a fiókból eltávolított kampányok vagy hirdetéscsoportok újraaktiválásának lehetősége. (Felhívjuk figyelmét, hogy az eltávolított hirdetésekre már most ez a szabály vonatkozik.) Az eltávolítás után ezek a kampányok és hirdetéscsoportok többé nem szerkeszthetők.
A változás 2015 júliusában lép életbe.
forrás:google