Egy újabb szezon vette kezdetét, kezdődik a tavasz és itt a Húsvét is. Készüljön fel már most az új
időszakra vadonatúj szezonális kampányokkal! Bemutatjuk 2015 fő globális trendjeit, melyeket
érdemes figyelembe venni a tervezéskor:
Videók
A videók mára az összes online forgalom 90%-át teszik ki.
A Facebook felhasználói naponta 500 évnyi videót néznek meg.
A YouTube havi nézettsége már eléri az egymilliárd látogatót.
Közösségi hálók
Az internetközönség 77%-ának legalább egy közösségi oldalon van felhasználói fiókja.
Ugyanezek a felhasználók négyszer nagyobb valószínűséggel vásárolnak meg egy terméket, ha az egy ismerősük ajánlja.
A közösségi oldalak a fogyasztói döntéshozatal szerves részeivé váltak.
Mobil
Globálisan az összes keresés 38%-át okostelefonokon végzik.
Az okostelefon-felhasználók a világ népességének 60%-át jelentik.
A korai kezdés jelentősége
Az igazság az, hogy a vásárlók jóval a vásárlást megelőzően keresnek információt akár a termékkel,
vagy mondjuk utazással kapcsolatban. A húsvéti hosszúhétvége miatt az utazásokra érkező
keresések Januárban döntöttek csúcsokat. Még mielőtt a húsvéti szezon elkezdődött volna.
Kampányok finomhangolása mobil-hirdetésekkel
Helybővítmények
A helybővítmények a hirdetést egy újabb sorral egészítik ki, mely az üzlet címét
emeli ki. Ezek révén a vásárlók könnyen megtalálhatják az Ön üzletét. A hirdetők
mintegy 10%-kal több átkattintást tapasztalnak a helybővítményeknek köszönhetően.
Hívásbővítmények
Hívásbővítmény révén telefonszámmal egészítheti ki a hirdetést, így a vásárlók
közvetlenül fel tudják Önt hívni. A hívásbővítmények alapján részletes listát kap a
hirdetés kapcsán beérkező hívásokról. A hirdetők átlagban 6-8%-kal több átkattintást érnek el a hívásbővítményekkel.
Mobilajánlatok
Teljesítményadatok alapján helyszín szerint módosíthatja az ajánlatot, így növelheti
láthatóságát, amikor a vevők valamelyik üzlete közelében járnak. Az ajánlatokat
változtathatja időszakok és eszközök szerint is, amikor a felhasználók valószínűleg a
vásárlási időszak egésze alatt jutnak el a konverzióig.
Használja ki a mobilvásárlás iránti igényt és növelje az üzlet látogatottságát mobil
ajánlatokkal és bővítményekkel a tavaszi időszakban.
Kampányok finomhangolása remarketinggel
A legjobb remarketing tippek:
1. Találja meg az interneten a webhely korábbi látogatóit minden eszközön, és vegye rá
őket a konverzióra a Google széles körű lehetőségeivel.
2. Egyedi üzeneteket küldhet a felhasználóknak az Ön webhelyén meglátogatott oldalak,
termékek és tartalom alapján.
3. Használja az AdWords remarketing listákat a keresési hirdetésekhez. Ezek a listák azáltal
javítják a hirdetések teljesítményét, hogy a kulcsszavakat, az ajánlatokat és a kreatívokat a
felhasználó webhelyen tanúsított korábbi tevékenységéhez igazítják. További információ
4. Használja ki a dinamikus remarketing adta lehetőségeket. Dinamikus keresési hirdetések
segítségével növelheti webhelye látogatottságát, és ehhez nem is szükséges hosszas
kulcsszólistákat készítenie. További információ
5. Használja ki a mobil remarketing adta lehetőségeket. Ha nincsen mobil webhelye, a
kampány során egyszerűen jelölje be a mobil opciót is.
REMARKETING ÉS YOUTUBE
forrás:Google Parners