Google Trendek 2015 Tavasz


Egy újabb szezon vette kezdetét, kezdődik a tavasz és itt a Húsvét is. Készüljön fel már most az új

időszakra vadonatúj szezonális kampányokkal! Bemutatjuk 2015 fő globális trendjeit, melyeket

érdemes figyelembe venni a tervezéskor:

Videók

A videók mára az összes  online forgalom 90%-át  teszik ki.
A Facebook felhasználói  naponta 500 évnyi videót néznek meg.
A YouTube havi nézettsége már eléri az egymilliárd látogatót.

Közösségi hálók

Az internetközönség 77%-ának legalább egy közösségi oldalon van felhasználói fiókja.

Ugyanezek a felhasználók négyszer nagyobb valószínűséggel vásárolnak meg egy terméket, ha az egy ismerősük ajánlja.
A közösségi oldalak a fogyasztói döntéshozatal szerves részeivé váltak.

Mobil

Globálisan az összes keresés 38%-át okostelefonokon végzik.
Az okostelefon-felhasználók a világ népességének 60%-át jelentik.

A korai kezdés jelentősége

Az igazság az, hogy a vásárlók jóval a vásárlást megelőzően keresnek információt akár a termékkel,

vagy mondjuk utazással kapcsolatban. A húsvéti hosszúhétvége miatt az utazásokra érkező

keresések Januárban döntöttek csúcsokat. Még mielőtt a húsvéti szezon elkezdődött volna.

Google trendek 2015 Screen Shot 2015-05-17 at 23.21.05 Screen Shot 2015-05-17 at 23.20.57 Screen Shot 2015-05-17 at 23.20.47

Kampányok finomhangolása mobil-hirdetésekkel

Helybővítmények

A helybővítmények a hirdetést egy újabb sorral egészítik ki, mely az üzlet címét

emeli ki. Ezek révén a vásárlók könnyen megtalálhatják az Ön üzletét. A hirdetők

mintegy 10%-kal több átkattintást tapasztalnak a helybővítményeknek köszönhetően.

Hívásbővítmények

Hívásbővítmény révén telefonszámmal egészítheti ki a hirdetést, így a vásárlók

közvetlenül fel tudják Önt hívni. A hívásbővítmények alapján részletes listát kap a

hirdetés kapcsán beérkező hívásokról. A hirdetők átlagban 6-8%-kal több átkattintást érnek el a hívásbővítményekkel.

Mobilajánlatok

Teljesítményadatok alapján helyszín szerint módosíthatja az ajánlatot, így növelheti

láthatóságát, amikor a vevők valamelyik üzlete közelében járnak. Az ajánlatokat

változtathatja időszakok és eszközök szerint is, amikor a felhasználók valószínűleg a

vásárlási időszak egésze alatt jutnak el a konverzióig.

Használja ki a mobilvásárlás iránti igényt és növelje az üzlet látogatottságát mobil

ajánlatokkal és bővítményekkel a tavaszi időszakban.

Kampányok finomhangolása remarketinggel

A legjobb remarketing tippek:

1. Találja meg az interneten a webhely korábbi látogatóit minden eszközön, és vegye rá

őket a konverzióra a Google széles körű lehetőségeivel.

2. Egyedi üzeneteket küldhet a felhasználóknak az Ön webhelyén meglátogatott oldalak,

termékek és tartalom alapján.

3. Használja az AdWords remarketing listákat a keresési hirdetésekhez. Ezek a listák azáltal

javítják a hirdetések teljesítményét, hogy a kulcsszavakat, az ajánlatokat és a kreatívokat a

felhasználó webhelyen tanúsított korábbi tevékenységéhez igazítják. További információ

4. Használja ki a dinamikus remarketing adta lehetőségeket. Dinamikus keresési hirdetések

segítségével növelheti webhelye látogatottságát, és ehhez nem is szükséges hosszas

kulcsszólistákat készítenie. További információ

5. Használja ki a mobil remarketing adta lehetőségeket. Ha nincsen mobil webhelye, a

kampány során egyszerűen jelölje be a mobil opciót is.

remarketing

REMARKETING ÉS YOUTUBE

google Screen Shot 2015-05-17 at 23.25.16

forrás:Google Parners

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s