| Tisztelt AdWords-hirdető! | ||||
| Továbbfejlesztettük az URL-kezelést, hogy megkönnyítsük az AdWords-hirdetések nyomon követését. 2015. július 1-től minden URL a bővített URL-struktúrát használja majd, a cél-URL-eket pedig új mezők váltják fel.
Az AdWords-fiókjában (ügyfél-azonosító: ……………………) található cél-URL-ek közül legalább egy nyomkövetési paramétereket tartalmazhat. Attól függően, hogy használ-e URL-nyomkövetést, szükség lehet az URL-ek frissítésére annak érdekében, hogy élhessen a bővített URL-ek biztosította előnyökkel: |
||||
|
||||
| A következő lépések Az URL-ek bővítését követően ellenőrizze, hogy a végső URL-ek a várakozásainak megfelelően jelennek-e meg a kampányokban. Örömmel segítünk |
||||
|
Üdvözlettel:
A Google AdWords csapata |
