Mi az a konverzió?
A konverzió az, amikor egy ügyfél, aki a hirdetésére kattintott, vagy végrehajt egy bizonyos
műveletet (feliratkozás, árajánlatkérés) webhelyén, vagy befejez egy vásárlást.
Konverzióra kétféleképpen kerülhet sor:
Átkattintásos konverzió (CTC)
Azok, akik látták a hirdetést, kattintottak, majd befejeztek egy konverziót.
vagy
Kattintás nélküli konverzió (VTC)
Akik láttak egy vizuális hirdetést, nem kattintottak rá, viszont később
felkeresték a hirdető webhelyét és konvertáltak (például keresést hajtottak végre,
majd felkeresték a hirdető webhelyét).
Miért érdemes használni a kattintás nélküli konverziók jelentéseit?
A vizuális hirdetések befolyásolják a vásárlás
előtti mérlegelést.
A kattintás nélküli konverziók jelentése felméri
azon konverziók számát, amelyek a kattintást
nem kapott vizuális hirdetése megjelenésétől
számított 30 napon belül történtek.
Hogyan segítik a kattintás nélküli konverziók a vállalkozásom előrehaladását?
Segítségükkel a valódi ROI-t ismerheti meg vizuális kampányaira
vonatkozóan;
Betekintést nyújt a vizuális hirdetési kampányok valódi értékébe;
Relevánsabb mutatókat nyújt, melyekkel összehasonlíthatja
a Google Display Hálózaton elért teljesítményt a többi hálózaton elérttel;
Segít az optimalizálásban a célzása vonatkozásában
a megjelenítés előtti és kattintás utáni műveletek alapján.
Hogyan növelhetik a vizuális hirdetések a teljesítményt?
A keresés ösztönzése
A vizuális hirdetések megtekintését követően majdnem ugyanannyi
felhasználó végez keresést, mint ahányan a hirdetésre kattintanak
(20% / 31%)*.
Webhely forgalma
Átlagosan 2,7x-es növekedés* tapasztalható a hirdető webhelyének
látogatásaiban.
Összegzés
Kattintás nélküli konverziók jelentései.
Méri a vizuális hirdetési kampány átfogó hatását;
Meghatározza a valódi ROI-t;
Meghatározza a legjobban teljesítő hirdetéseket a Google Display Hálózaton;
Segít a célok és stratégiák meghatározásában.
forrás :Google