Változások a célzásban, a licitben és az elhelyezésben
Mostantól az összes célzási, licit- és elhelyezési beállítás a hirdetéssorozat szintjén van.
Ez a változás megkönnyíti a hirdetések létrehozását, kezelését és tesztelését az összes számodra fontos célközönség esetében, így értelmezhetővé válik, hogy melyiknél mi válik be a legjobban.
A hirdetések jobb kezelhetősége
A célzást, az elhelyezést és az optimalizálást a hirdetéssorozat szintjén adhatod meg, így a benne szereplő összes hirdetésre ugyanazok a beállítások vonatkoznak majd. A képeket, a hivatkozásokat és a szöveget ettől függetlenül külön-külön adhatod meg a hirdetésekhez.
A licit kezelését is módosítottuk, így könnyebb megérteni a kitűzött konkrét cél elérését segítő, legjobb optimalizálási és árképzési beállításokat.
A jelenlegi hirdetések változásai
A jelenlegi hirdetések és hirdetéssorozatok nem változnak, és bármikor módosítani tudod őket az új beállításokra. Emellett hirdetéseket módosíthatsz vagy új hirdetéseket hozhatsz létre bármelyik meglévő hirdetéssorozatban.
Az összes új hirdetéssorozat az új formátumot fogja használni.