YouTube Akadémia
Tartalomgyártás új utakon
A YouTube-ot senkinek nem kell bemutatni. Mégis, ha hirdetésről van szó, kevés jó tartalommal találkozunk. Ezért érdemes elsajátítani a legfontosabb tudnivalókat, hogy a közönség szórakozzon és ne akadályozva legyen a szórakozásban.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a negyedévente megrendezett YouTube Akadémiákra kizárólag a Google Partnersben regisztrált ügynökségi tagjaink és webes szakemberek tudnak jelentkezni. A Google Partnersben regisztrált tagok automatikusan emailben kapnak értesítést a legújabb tréningjeinkről.
Egy kurzuson maximum 40 fő vehet részt.
A YouTube Akadémia kurzusai alatt megmutatjuk
- hogyan készülnek a YouTube hirdetések,
- hogyan mérjük és elemezzük a videómegtekintéseket,
- hogyan válnak szét a tartalomfogyasztási szokások,
- hogyan lehet az újabb videókat még jobbá tenni.
A következő YouTube (reklám és hirdetés) Akadémia időpontja:
Június 23. 9:00-13:00
A kurzusok tematikája:
YouTube reklám és hirdetés:
- YouTube hirdetési formátumok
- TrueView
- Hirdetési formák hatékonysága
- Kampányoptimalizálás
YouTube tartalom előállítás:
- A tartalomelőállítás alaplépései
- Hogyan hozzunk létre megfogó video tartalmat a YouTube-on?
- A YouTube csatorna előnyei, csatornamenedzsment
Ha nem vagy Partner akkor javaslom végezd el Angolul ezt a Youtube Akadémiát