Az idei felmérésük rekord nagyságú részvételt eredményezett. A következtetéseket 586 hazai webáruház válasza alapján vonták le.
A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart 2014-ben a hazai e-kereskedelem.
Érdemes e Webáruházat nyitni ? IGEN
Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat?
A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek.
Illetve hányan menedzselik napi szinten áruházukat, és azzal hány országban értékesítenek?
A kérdések egy része nyilvánvalóan azokat „izgatja” leginkább, akik még webáruház indítás előtt állnak, más részük azonban egyértelműen azok számára fontos, akik már akár évek óta működtetik webáruházukat.
És nem azért hogy nekik nyaljak, de a shoprenter tényleg jók és ezt pár ügyfelem bizonyíték rá illetve az eredmények amiket elértem lásd http://www.ndnsport.com női sport ruházat a Googleban már 1. helyen alig három hónap alatt.
Hiszen ki más lehet a leghatékonyabb húzóerő, mint maga a konkurencia!?
Ha kíváncsi a felmérés eredményeire, az elemzést ide kattintva töltheti le !
Nekem mi a Fontos infó Ebből? minden de legfőképpen a Online eszközök hatékonysága!
Igazam lett 🙂 SEO, Adwords , Remarketing a 3 legfontosabb elem