INBOUND MARKETING Tanfolyam +ÁLLÁS
Az inbound marketing bizonyított módszertan az online ügyfélszerzésre, ezeket a technikákat sajátíthatod el, ezen a 10 napos, gyakorlat orientált tanfolyamon.
2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások, egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál, melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal szerezhetjük meg és tarthatjuk fent az emberek figyelmét és érdeklődést, egyben a bizalmat is építve, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.
Miért érdemes ezt a tanfolyamot választanod?
Az Inbound marketing akadémia elvégzése után:
- automatizálni tudod majd az online ügyfélszerzést
- megtervezheted és üzemeltetheted a viselkedés alapú marketinget
- megtanulsz kevés büdzséből minőségi leadeket generálni
- képes leszel A/B teszteket végrehajtani
továbbá
Az IMA tanfolyam elvégzése után a résztvevők záróvizsgát tesznek, ahol a legjobb eredményekkel szereplő hallgatóknak állást kínálunk. Az állásajánlatokat a szervező cég, a Senpai Consulting Kft. és a szponzorok biztosítják.
Ezenfelül a Senpai Consulting Kft. által kiválasztott embernek, a HubSpot is biztosít egy teljes képzést és vizsgát (Standard Inbound Success Training) 1600 EUR értékben.
“Ez nekem való?”
A tanfolyam célcsoportja:
- Leginkább B2B marketing, márka és kategória menedzserek
- Online marketing és eCommerce menedzserek
FIGYELEM! Az IMA tanfolyamon való részvétel feltétele minimum 3 év marketing, illetve online marketing szakmai tapasztalat. A tanfolyamon nem lesz szó az online marketing alapokról így ezek hiánya akadályt okozhat a témák megértésében.
Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt.
Tudtad, hogy ….?
- a marketing automatizálással akár 3 ember munkáját is lehet elvégezni?
- a hasznos és érdekes tartalom az, amit az emberek jobban szeretnek, mint a reklámokat?
- a közösségi média tökéletes hely a címlistád építésére?
- az ügyfélszerzés hatékonyabb lehet, ha inbound marketing módszert használsz?
- a CRM-ek nem képesek egyszerűen és gyorsan üzemeltetni lead menedzsmentet?
Ezekről és sok más témáról lesz szó az IMA tanfolyamon.
Ugye a te marketinged is jelenleg így néz ki?
- A website-on alig eszközölsz változásokat
- Az email marketinged átlagos vagy átlag alatti eredményeket produkál
- Kampányokban általában 1 landing oldalt használsz
- Soha nem tesztelsz semmit, mert arra már nincs idő
- A marketinget nem egy módszertan alapján kivitelezed, így a lead generálás, a leadek gondozása és az ügyfél megszerzése kevés eredményt produkál
Jelenleg Magyarországon nagyon sok cégben így néz ki a helyzet, mert a vállalatok nagyon lassan adaptálják az inbound marketinget. Nemzetközi szinten is csak most kezdenek a ismerkedni a cégek a “modern marketingről” és “keresletösztönzésről”, de kevesen vannak akik e területen lépéseket is megtesznek.
Neked most itt a lehetőséged, hogy az egyik úttörő inbound marketing cég módszertanát, elsajátíthasd.
A tanfolyam tematikája
A tanfolyam témái:
- inbound marketing módszertan
- látogatottság növelés
- lead generálás
- leadből ügyfél generálás
- analitika
A tanfolyam napi tematikája:
- LÁTOGATÓ: Content marketing
- LÁTOGATÓ: Keresőoptimalizálás és PPC technikák
- LÁTOGATÓ: Social marketing automatizálása
- LEAD: Marketing csali
- LEAD: Landing oldal
- LEAD: Calls to action (CTAs) és a “köszönő oldal”
- ÜGYFÉL: Leadek gondozása
- ÜGYFÉL: Viselkedés alapú email marketing
- ÜGYFÉL: Lead management analitikája
- ÜGYFÉL: A/B és többváltozós tesztelés
Minden egyes témánál említeni fogjunk a végrehajtáshoz szükséges marketing szoftvereket is.
Az IMA tanfolyam struktúrája:
- A tanfolyam 10 napos lesz, a 11. napon a résztvevők záróvizsgát tesznek
- Minden nap délelőtt előadások lesznek, délután pedig gyakorlatok
- Online felületről az előadásokat, a hang anyagokat és a sablonokat le lehet majd tölteni
Az IMA tanfolyam előadói és vendégelőadói:
- Damjanovich Nebojsa, Senpai Consulting, HubSpot viszonteladó
- Pásztor Krisztina, Senpai Consulting, content marketing menedzsere
- Fülöp Zoltán, PR tanácsadó
- Radisics Milán, SocialDaily ügyvezető
- Geiger Tamás, PPC és analitikai specialista
- Czabafy Bence, Interswitch ügyvezető
Nem ismerek más marketing szakértőt, akit ennyire foglalkoztatna a viselkedés alapú marketing, mint Nebojsát. HubSpot jó embert választott