Inbound marketing akadémia 10 napos tanfolyam a modern ügyfélszerzésről


1nebojsa

INBOUND MARKETING Tanfolyam +ÁLLÁS

Az inbound marketing bizonyított módszertan az online ügyfélszerzésre, ezeket a technikákat sajátíthatod el, ezen a 10 napos, gyakorlat orientált tanfolyamon.

2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások, egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál, melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal szerezhetjük meg és tarthatjuk fent az emberek figyelmét és érdeklődést, egyben a bizalmat is építve, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.

 

Miért érdemes ezt a tanfolyamot választanod?

Az Inbound marketing akadémia elvégzése után:

  • automatizálni tudod majd az online ügyfélszerzést
  • megtervezheted és üzemeltetheted a viselkedés alapú marketinget
  • megtanulsz kevés büdzséből minőségi leadeket generálni
  • képes leszel A/B teszteket végrehajtani

továbbá

Az IMA tanfolyam elvégzése után a résztvevők záróvizsgát tesznek, ahol a legjobb eredményekkel szereplő hallgatóknak állást kínálunk. Az állásajánlatokat a szervező cég, a Senpai Consulting Kft. és a szponzorok biztosítják.

Ezenfelül a Senpai Consulting Kft. által kiválasztott embernek, a HubSpot is biztosít  egy teljes képzést és vizsgát (Standard Inbound Success Training) 1600 EUR értékben.

 

“Ez nekem való?”

A tanfolyam célcsoportja:

  • Leginkább B2B marketing, márka és kategória menedzserek
  • Online marketing és eCommerce menedzserek

FIGYELEM! Az IMA tanfolyamon való részvétel feltétele minimum 3 év marketing, illetve online marketing szakmai tapasztalat. A tanfolyamon nem lesz szó az online marketing alapokról így ezek hiánya akadályt okozhat a témák megértésében.

Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt.

 

 Tudtad, hogy ….?

  • a marketing automatizálással akár 3 ember munkáját is lehet elvégezni?
  • a hasznos és érdekes tartalom az, amit az emberek jobban szeretnek, mint a reklámokat?
  • a közösségi média tökéletes hely a címlistád építésére?
  • az ügyfélszerzés hatékonyabb lehet, ha inbound marketing módszert használsz?
  • a CRM-ek nem képesek egyszerűen és gyorsan üzemeltetni lead menedzsmentet?

Ezekről és sok más témáról lesz szó az IMA tanfolyamon.

Az IMA tanfolyam HubSpot inbound marketing módszertana alapján lett kialakítva. A HubSpot a világ #1 marketing szoftver platformja. Több, mint 10.000 vállalatnak, 56 országban segít a lead generálásban és ügyfélszerzésben. Az inbound marketing úttörőjeként, a HubSpot-tal olyan marketing használhatunk, amit az emberek valójában szeretnek.

 

Ugye a te marketinged is jelenleg így néz ki?

  • A website-on alig eszközölsz változásokat
  • Az email marketinged átlagos vagy átlag alatti eredményeket produkál
  • Kampányokban általában 1 landing oldalt használsz
  • Soha nem tesztelsz semmit, mert arra már nincs idő
  • A marketinget nem egy módszertan alapján kivitelezed, így a lead generálás, a leadek gondozása és az ügyfél megszerzése kevés eredményt produkál

Jelenleg Magyarországon nagyon sok cégben így néz ki a helyzet, mert a vállalatok nagyon lassan adaptálják az inbound marketinget. Nemzetközi szinten is csak most kezdenek a ismerkedni a cégek a “modern marketingről” és “keresletösztönzésről”, de kevesen vannak akik e területen lépéseket is megtesznek.

Neked most itt a lehetőséged, hogy az egyik úttörő inbound marketing cég módszertanát, elsajátíthasd.

 

A tanfolyam tematikája

A tanfolyam témái:

  • inbound marketing módszertan
  • látogatottság növelés
  • lead generálás
  • leadből ügyfél generálás
  • analitika

A tanfolyam napi tematikája:

  1. LÁTOGATÓ: Content marketing
  2. LÁTOGATÓ: Keresőoptimalizálás és PPC technikák
  3. LÁTOGATÓ: Social marketing automatizálása
  4. LEAD: Marketing csali
  5. LEAD: Landing oldal
  6. LEAD: Calls to action (CTAs) és a “köszönő oldal”
  7. ÜGYFÉL: Leadek gondozása
  8. ÜGYFÉL: Viselkedés alapú email marketing
  9. ÜGYFÉL: Lead management analitikája
  10. ÜGYFÉL: A/B és többváltozós tesztelés

Minden egyes témánál említeni fogjunk a végrehajtáshoz szükséges marketing szoftvereket is.

Az IMA tanfolyam struktúrája:

  • A tanfolyam 10 napos lesz, a 11. napon a résztvevők záróvizsgát tesznek
  • Minden nap délelőtt előadások lesznek, délután pedig gyakorlatok
  • Online felületről az előadásokat, a hang anyagokat és a sablonokat le lehet majd tölteni

Az IMA tanfolyam előadói és vendégelőadói:

  • Damjanovich Nebojsa, Senpai Consulting, HubSpot viszonteladó
  • Pásztor Krisztina, Senpai Consulting, content marketing menedzsere
  • Fülöp Zoltán, PR tanácsadó
  • Radisics Milán, SocialDaily ügyvezető
  • Geiger Tamás, PPC és analitikai specialista
  • Czabafy Bence, Interswitch ügyvezető

Nem ismerek más marketing szakértőt, akit ennyire foglalkoztatna a viselkedés alapú marketing, mint Nebojsát. HubSpot jó embert választott

Marosvölgyi Péter – AEGONdirekt.hu
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s