A Social Daily szerinti statisztikából a következőkben jellemezném a magyar facebook felhasználókat
Először a nemek arányával kezdeném: 2,6 millió nő van a facebook-on a 2,4 millió férfival szemben és ez így van rendjén mivel a nők sokkal jobban ráérnek mint a férfiak.
Másság: itt is a nők vezetnek 14.600 nő mondja magáról hogy a nőket szereti és 13.000 Meleg férfi vállalja identitását
Ami egy kicsit érdekes hogy Biszexuálisnak viszont kétszer annyi nő mint férfi mondja magát a facebook-on.
Mobil a Király: a felhasználók nagyon nagy része mobilról használja a facebook-ot 3,5 milllió
Ezt figyelembe kell venni amikor hirdetünk! Nagyon fontos hogy poszthirdetések jól legyenek megírva több verzióban sok fotóval és többféle célcsoportra. A Nőket semmiképp nem hagynám ki a a hirdetésekből mivel ŐK vannak többségben és a legtöbb időd is ők töltik el a facebook-on.
A másik nagyon fontos tényező hogy milyen operációs rendszert használnak ! Android mindent tarol ezért ezt vegye figyelembe az aki hirdet!
VÁSÁRLÁS
Egyre többet vásárolnának online, de ez még így is kevés a külföldiekhez képest. a Kuponos cégek egyre kevesebb felhasználót érdekelnek. Nagyon siralmas a helyzet a online bankolás terén, de ez szerintem a drágaságnak köszönhetik a bankok illetve annak hogy nincs megfelelő tájékoztatás és oktatás.
Érdeklődési körök alapján a sportban a foci vezet, utána magasan a kosárlabda és a snowboard illetve a síelés és ami nagyon meglepő az Amerikai foci kiugróan magas száma.
ÉTEL
Ami kicsit számomra meglepő hogy imádjuk a pizzát ! Minden más kajánál jobban szeretjük! Utána jön a GYROS közel-keleti kaják mekkája vagyunk. Nagyon meglepő viszont a francia konyha amit szerintem nem kell komolyan venni. A mexikói , kínai, japán konyha egy szinten mozog és ez így kb jó adatnak mondanám.
SZABADIDŐ és SPORT
JÁTÉK
A Facebook felhasználók kevesebb mint fele szeret játszani és ezt főleg online teszik.A videojátékok és a sport játékok a legnépszerübbek.
Könyv és olvasás
Egyre kevesebben olvasunk …ez a facebook felhasználók 38% -ka. E-book egyre népszerűbb a felhasználók már több mint 18% olvas E-bookot. Most minden könyvkiadónak és kereskedőnek erre az tendenciára kell alapozni a jövőt. Műfajokban a Szépirodalom és a Fikció a legnépszerűbb.
ZENE
A legtöbb magyar a jó Rockzenét szereti utána követi a POP és a Elektronikus zene.
Összefoglalva egy átlagos magyar facebook felhasználót így jellemezném.
Városban lakó 25-35 év körüli Android telefonja van, szeret kertészkedni és/vagy kerékpározni, szereti a pizzát, szereti a jó rock zenét és néha online videó játékokon játszik.Tart az online vásárlástól de már egy-két alkalommal vásárolt kisebb értékben. Ha férfi akkor biztosan szereti a focit, ha nő akkor meg a síelést.
Kedves Loránd! A következő adat alátámasztása saját vélemény, vagy tudományosan megtámogatott tény?
“Először a nemek arányával kezdeném: 2,6 millió nő van a facebook-on a 2,4 millió férfival szemben és ez így van rendjén mivel a nők sokkal jobban ráérnek mint a férfiak.”
Érdekes feltételezés, habár egy alapvetően adatokkal foglalkozó bejegyzésben nem feltétlen szerencsés szubjektív véleménnyel magyarázni egy jelenséget, ha pedig nem szubjektív vélemény, akkor érdemes lenne forrást is jelölni hozzá, mert így könnyen félreérthetővé, és konfliktusgenerálóvá válhat a kijelentés.
A Social Daily szerint ezek a tények