Google Adwords alapok


google adwords

google adwords

 

Kampánybeállítások lépésről lépésre

Az ügyfelei kampányainak célzása kiemelt fontosságú lépés az AdWords hirdetéseik sikerének biztosítása érdekében. Minden egyes egyedi célzási beállítás segíthet több potenciális ügyfelet megnyerni az ügyfele számára.

1. Hálózatok és Eszközök

Hálózat kiválasztása A kampánybeállítások segítségével választhatja ki, hogy hirdetései milyen hálózatokon fussanak majd. A hirdetések a Google Keresési és Display Hálózatokon jeleníthetők meg a potenciális ügyfelek részére.

adwords_1704396_account_organization_en

• A Google Keresési Hálózat olyan kereséshez kapcsolódó webhelyek összessége, ahol a hirdetései megjelenhetnek, beleértve a Google keresési eredményoldalait, valamint a Google-lal hirdetésmegjelenítési
partnerségi viszonyban álló webhelyeket.

• A Google Display Hálózat olyan partnerwebhelyek és konkrét Google webhelyek összessége, ahol AdWords hirdetések jeleníthetők meg.

Eszközök kiválasztása

Az AdWords segítségével hirdetései több eszközön is megjeleníthetők. A felhasználók tartózkodási helye és eszköze, illetve az adott napszak szerint állíthatja be ajánlatait, illetve jelenítheti meg a hirdetéseket a felhasználók részére.

Hasznos tipp

Kezelje külön Keresési és Display kampányait, oly módon, hogy konkrét kampányokat hoz létre mindegyik hálózathoz. Mivel eltérő lesz a Keresési és Display hirdetési stratégiája, legyenek eltérőek a kampánybeállításai is.

2. Földrajzi célzás

A Megcélzott helyek beállítás határozza meg, hogy a hirdetései milyen földrajzi helyeken futnak majd. Kiválaszthatja, hogy Ország, Régió vagy Város szerint kívánja-e célozni a hirdetéseit.

Lehetősége van személyre szabott célzást is beállítani, mely esetben a kampánnyal a vállalkozásától számított, adott hatósugáron belül tartózkodó felhasználókat éri el. Az ilyen jellegű személyre szabás nagyon hasznos helyspecifikus kampányok esetén.

Hasznos tipp:

A célzási opciók meghatározásakor vegye figyelembe tevékenységét, illetve a megcélzott területet. A célzási opciók segítségével ki is zárhat földrajzi területeket, például, ha bizonyos régiókba nem vállal kiszállítást.

3. Ajánlatok és Költségkeret Nagyon FONTOS
Néha nehéz meghatározni egy kampány költségkeretét. A Forgalombecslő eszköz, melyet az AdWords Eszközök és elemzés részében ér el, ilyen esetben a segítségére lehet. Az eszköz a kulcsszólista segítségével megbecsüli a kampányra fordítandó napi költségkeretet.

Ne feledje, hogy amikor napi költségkeretet állít be az egyes kampányokhoz, az az adott kampányhoz tartozó összes hirdetéscsoportra érvényes lesz.

Manuálisan is beállíthatja ajánlatait, vagy engedélyezheti, hogy az AdWords automatikusan kezelje azokat. Amennyiben az automatikus ajánlattétel opciót választja, az AdWords a kattintások maximalizálása
szerint tesz ajánlatot az adott költségkereten belül.

Hasznos tipp:

Mindig válassza a manuális ajánlattételt, ha tud időt ha nem tud időt fordítani kampányainak kezelésére.De ha nem tud időt szánni rá ne is foglalkozzon ezzel mert különben csalódni fog !

A manuális ajánlattétel segítségével nagyobb rugalmassággal lehet az egyes kulcsszavak szerinti ajánlatokat beállítani.

Ha engedélyezte a manuális ajánlattételt, akkor lehetősége van a hirdetési ütemezést is beállítani.

adwords_1704396_example_ad_campaign_en

4. Ütemezés

A kampányok kapcsán az időzítés a legfontosabb tényező. A potenciális ügyfeleknek ébren, valamint online kell lenniük, hogy találkozhassanak hirdetéseivel. Az alapbeállítás szerint a kampányok Minden nap minden órájában megjelenítik a hirdetéseket, azaz az AdWords automatikusan megkísérli elosztani a napi költségkeretet minden olyan naptári napra, amikor a hirdetések aktívak.

A hirdetésütemezés segítségével a hirdetései egy adott időkereten belül kerülnek megjelenítésre a fogyasztók felé. Elég, ha beállítja, hogy az ügyfele AdWords hirdetései a nap mely óráiban,vagy a hét mely napjain jelenjenek meg. A hirdetésütemezés nem módosítja a napi költségkeretet. Az AdWords megkísérli a költségkeretet
egyenletesen elosztani a naptári napon belül megadott ütemezett időszakokon belül.

0_480_640_http-__i.haymarket.net.au_News_20121221114202_google-adwords

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s