10 Hasznos Adwords Hirdetési kreatív ötlet


 

 

google adwords

google adwords

 

1.Köszönjön vissza kulcsszó a hirdetésben

Miért? A fogyasztókat azt hirdetést értékelik, amely a legrelevánsabb a keresésükre. Fontold meg a dinamikus kulcsszó beillesztés lehetőségét még több automatikus releváns hirdetés futtatásához.

2.Emeld ki az egyedi értékesítési pontokat

Használd ki teljesen a karakter limitet és használj specifikus call-to-action-t.

Miért? A felhasználókat sokkal jobban érdeklik azok a hirdetések, amelyek felkínálják a választási lehetőséget mielőtt kattintanak. Ez több minőségi kattintást és konverziót jelent Neked.

Adwords_labels2_01

 

3.A hirdetés csoportok legalább egy mobil preferált hirdetést tartalmazzanak

Miért? A mobil kreatívok sokkal jobb felhasználói élményt nyújtanak mobil eszközön, illetve sokkal hatékonyabbak is.

4.Használj mobil specifikus call-to-action-t a mobil preferált hirdetésekben

Miért? Az olyan üzenetek, mint például „Hívjon most asztal foglalásért!” teljesen új utat mutat a felhasználók számára, hogy azonnali akciót hajtsanak végre a hirdetés hatására, főleg ha úton vannak közben.

5.Készíts mobilra optimalizált weboldalt; a megjelenített URL egyértelműen mutassa, hogy mobil preferált oldalról van szó

Miért? A mobil optimalizált weboldalak könnyebbé teszik az életet a mobil felhasználók számára és javítja a konverziós arányt. A mobil barát megjelenített URL elárulja a felhasználónak, hogy mobilra optimalizált oldalra fog érkezni és a lehető legjobb mobil élményt nyújtja majd.

6.Használj hirdetésbővítményeket, hogy növeld a relevanciát

Miért? A hirdetésbővítmények növelik a CTR-t. Plusz hasznos információkat nyújtanak a hirdetések mellett a keresésekre.

7.Priorizáld a kreatív optimalizálási erőforrásaid

Miért? A legnagyobb volumenű hirdetési csoporttal kezdve lehetőséged nyílik maximalizálni a bevételeid, amit a kreatívok optimalizálása hozhat.

8.Készíts 3 – 4 hirdetési variációt a magas volumenű hirdetési csoportokba és még 2-őt az alacsonyabb volumenűekbe

Miért? A többféle hirdetés variáció lehetővé teszi, hogy megtaláld és optimalizáld a legjobb hirdetéseket.

9.Fontold meg, hogy a hirdetésrotációt optimálisról automatikusra állítod

Miért? A hirdetések teljesítményének javítása rizikós lehet. Sokféle hirdetés tesztelés esetében már kicsit nehézkesebb lehet a nyomon követés. Engedd a rendszernek, hogy teljesítsen, de kísérd figyelemmel, mely hirdetés, hogyan teljesít.

10.Ha inkább a manuális tesztelést részesíted előnyben, akkor használd a megfelelő technikákat és beállításokat

Használj akár rotációs beállításokat vagy próbáld ki az AdWords kisérleteket.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s