1.Köszönjön vissza kulcsszó a hirdetésben
Miért? A fogyasztókat azt hirdetést értékelik, amely a legrelevánsabb a keresésükre. Fontold meg a dinamikus kulcsszó beillesztés lehetőségét még több automatikus releváns hirdetés futtatásához.
2.Emeld ki az egyedi értékesítési pontokat
Használd ki teljesen a karakter limitet és használj specifikus call-to-action-t.
Miért? A felhasználókat sokkal jobban érdeklik azok a hirdetések, amelyek felkínálják a választási lehetőséget mielőtt kattintanak. Ez több minőségi kattintást és konverziót jelent Neked.
3.A hirdetés csoportok legalább egy mobil preferált hirdetést tartalmazzanak
Miért? A mobil kreatívok sokkal jobb felhasználói élményt nyújtanak mobil eszközön, illetve sokkal hatékonyabbak is.
4.Használj mobil specifikus call-to-action-t a mobil preferált hirdetésekben
Miért? Az olyan üzenetek, mint például „Hívjon most asztal foglalásért!” teljesen új utat mutat a felhasználók számára, hogy azonnali akciót hajtsanak végre a hirdetés hatására, főleg ha úton vannak közben.
5.Készíts mobilra optimalizált weboldalt; a megjelenített URL egyértelműen mutassa, hogy mobil preferált oldalról van szó
Miért? A mobil optimalizált weboldalak könnyebbé teszik az életet a mobil felhasználók számára és javítja a konverziós arányt. A mobil barát megjelenített URL elárulja a felhasználónak, hogy mobilra optimalizált oldalra fog érkezni és a lehető legjobb mobil élményt nyújtja majd.
6.Használj hirdetésbővítményeket, hogy növeld a relevanciát
Miért? A hirdetésbővítmények növelik a CTR-t. Plusz hasznos információkat nyújtanak a hirdetések mellett a keresésekre.
7.Priorizáld a kreatív optimalizálási erőforrásaid
Miért? A legnagyobb volumenű hirdetési csoporttal kezdve lehetőséged nyílik maximalizálni a bevételeid, amit a kreatívok optimalizálása hozhat.
8.Készíts 3 – 4 hirdetési variációt a magas volumenű hirdetési csoportokba és még 2-őt az alacsonyabb volumenűekbe
Miért? A többféle hirdetés variáció lehetővé teszi, hogy megtaláld és optimalizáld a legjobb hirdetéseket.
9.Fontold meg, hogy a hirdetésrotációt optimálisról automatikusra állítod
Miért? A hirdetések teljesítményének javítása rizikós lehet. Sokféle hirdetés tesztelés esetében már kicsit nehézkesebb lehet a nyomon követés. Engedd a rendszernek, hogy teljesítsen, de kísérd figyelemmel, mely hirdetés, hogyan teljesít.
10.Ha inkább a manuális tesztelést részesíted előnyben, akkor használd a megfelelő technikákat és beállításokat
Használj akár rotációs beállításokat vagy próbáld ki az AdWords kisérleteket.