Adwords Cimkézése


A címkék segítségével a fiókjában található elemeket tematikus csoportokba rendezheti, hogy gyorsan és könnyen kiszűrhesse azokat az adatokat, amelyek a legjobban érdeklik, és jelentést is készíthessen róluk. A kulcsszavakhoz, a kampányokhoz, a hirdetéscsoportokhoz és a hirdetésekhez rendelhet címkéket. Ennek segítségével láthatja, hogyan teljesítenek az Ön által létrehozott egyéni kategóriák egymáshoz képest, illetve a fiók meg nem címkézett elemeihez képest.

Google Példája

Lajos internetes kereskedő, aki férfi és női ruházati cikkeket és kiegészítőket árul. A cipőket, a ruházati árukat és a táskákat népszerűsítő kampányai vannak mindhárom fő piacára (Dunántúl, Duna-Tisza köze és Tiszántúl), a kampányokon belül pedig külön hirdetéscsoportjai az általános és a márkanevet tartalmazó kulcsszavak számára.

Ez a szerkezet (pl.: Dunántúl — Cipő — Általános és Duna-Tisza köze — Cipő — Általános) azt jelenti, hogy ugyanazokat a hirdetéseket és kulcsszavakat használja a fiókja különböző részeiben.

Lajos címkék nélkül nem tudja egyszerűen rendezni a fiókját, sem olyan jelentést futtatni, amiből megállapíthatná, hogy mennyire népszerűek a tornacipők a Dunántúlon a Duna-Tisza közéhez képest.

A címkék azonban segítenek: Lajos létrehozhatja a “tornacipő” címkét, és hozzárendelheti a fiókjában minden, a tornacipőkkel kapcsolatos kulcsszóhoz. Ezután szűrhet a címke alapján a Kulcsszavak lapon, hogy csak a tornacipős kulcsszavakat lássa, vagy a Dimenziók lapon összegezheti a teljesítményt címke szerint. Ezekkel a jelentésekkel összehasonlíthatja például, hogy hogyan teljesítenek a tornacipők az összes többi cipőhöz képest, és azt is, hogy hogyan viszonyulnak a “tornacipők” más címkékhez.

Ebben a példában két címkét alkalmazott a fiók különféle elemeire, a “Kedvenc” és a “Márka” szót. Fontos megjegyezni, hogy a címkék nem öröklődnek lefelé a kampányon belül. Ha tehát egy címkét egy kampányhoz rendel hozzá, akkor az a címke csak arra kampányra vonatkozik, a kampányon belüli hirdetéscsoportokra nem. Ha tehát azt szeretné, hogy egy címke egy hirdetéscsoportra vagy egy-egy kulcsszóra is vonatkozzon, akkor ezekhez külön hozzá kell rendelnie.

Adwords_labels2_01

 

forrás :google

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s