WebshopÉpítő azaz Bérelj Webáruházat


webshop

Forrás :Magyar Telekom

Vállalatunk a 14 és 69 év közötti internetezők körében végzett reprezentatív felmérést, amelyből kiderül, hogy a hazai internetezők többsége vásárolt már valamilyen terméket vagy szolgáltatást a weben keresztül. Az online vásárlók ráadásul elégedettek is, 76%-uk állítja, hogy jó tapasztalataik vannak a webáruházakkal kapcsolatban.

A Telekom a 14 és 69 év közötti internetezők körében végzett reprezentatív felmérést.

A kutatás adatai alapján a hazai netezők 62%-a vásárolt az elmúlt egy évben valamilyen terméket vagy szolgáltatást a neten keresztül. A webáruházak látogatóiról elmondható, hogy az átlagnál többen felsőfokú végzettségűek, valamint többen élnek közülük a fővárosban, és az átlagnál jobb anyagi körülmények között.

A kutatásból az is kiderül, hogy az okostelefonnal rendelkezők körében magasabb az online vásárlók aránya, mint a hagyományos készülékekkel rendelkezők körében (74% vs. 54%). Azok, akik vásároltak már online, alapvetően jó véleménnyel vannak az online vásárlással kapcsolatban, 76%-uk állítja, hogy jó tapasztalatai vannak ilyen téren. A külföldről történő online vásárlás kevésbé jellemző, az online vásárlók közül mindössze minden ötödik rendelt más országból. Azok, akik vásároltak egy éven belül online, leginkább könyvet, CD-t, DVD-t, ruházati terméket, játékot és sporteszközt vásároltak.

Az okostelefonos online vásárlókra inkább jellemző a ruházati termékek, műszaki cikkek és mobiltelefon (és tartozék) vásárlása, mint a hagyományos készülékkel rendelkező online vásárlókra. A különböző szolgáltatások közül leginkább a pénzügyi szolgáltatások, illetve a különböző belépőjegyek online rendelése a népszerű. Az okostelefonosokra inkább az jellemző, hogy mobiltelefonjaikhoz kapcsolódó szolgáltatásokat vásárolnak interneten keresztül. Ugyanakkor a közüzemi számlák online rendezése is terjed, a Telekom kutatása szerint legalább egy közüzemi szolgáltatásért, az utóbbi egy évben, a hazai internetezők 34%-a fizetett a neten keresztül.

Online vásárlás esetén a különböző fizetési módok közül a kiszállításkor a futárnak történő fizetés a leginkább elterjedt. Az online vásárlók kb. fele fizet legalább alkalmanként online banki átutalással vagy postai utánvéttel az ilyen típusú vásárlásokkor. A legkevésbé elterjedt fizetési módozat az online internetkártyával történő fizetés.

A Magyar Telekom maga is évek óta működteti webshopját, ahol az online értékesítése és online ügyintézés is, évről évre folyamatosan növekszik.

A cég stratégiájának jelenleg egyik alapja az online csatorna tovább erősítése.

Emellett, az online vásárlások növekedési tendenciáit látva, a Magyar Telekom a hazai kis- és középvállalkozásoknak is kínál megoldást, amellyel online bővíthetik vásárlóik, ügyfeleik körét. Akár pár óra alatt nyithat webáruházat az a vállalkozó, aki igénybe veszi a Telekom közreműködésével bevezetett WebshopÉpítő szolgáltatást, amely teljes körű online webáruház készítő megoldás mikro, kis- és középvállalkozások számára.

A felhő alapú szolgáltatás havi díjas alapon érhető el, akárcsak a telekommunikációs és informatikai szolgáltatások.

A WebshopÉpítő a Webshop-Experts Kft. fejlesztésével vált a Magyar Telekom által ajánlott szolgáltatássá. Részletek: www. webshopepito.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s