A legsikeresebb hirdetési méretek
A szélesebb méretű hirdetések a keskenyeknél könnyebben olvashatók, ezért általában jobb teljesítményt nyújtanak. Az olvasókhoz az információ “gondolati egységenként” (azaz nem szavakra lebontva) jut el. A szélesebb méret lehetővé teszi számukra, hogy több szöveget fussanak át kényelmesen egyetlen pillantással, anélkül, hogy pár szavanként át kellene ugraniuk a következő sor elejére, ahogyan azt a keskenyebb hirdetések esetében meg kell tenniük.
Megfelelő elhelyezés mellett a szélesebb hirdetések jelentősen növelhetik bevételeit. Azt találtuk, hogy a leghatékonyabb méretek a következők: 336×280-as nagy téglalap, a 300×250-es közepes téglalap és a160×600-as széles felhőkarcoló. Ne felejtse el, hogy bár jellemzően ezek a hirdetésméretek biztosítják a legjobb teljesítményt, célszerű mindig az adott oldalhoz leginkább illő méretet választani.
Tanács a hirdetési felület lehető leghatékonyabb kihasználásához: próbálja ki az alább bemutatott, egyszerűen beilleszthető linkegységformátumok valamelyikét.
Ezek eléggé változatos méretek ahhoz, hogy olyan helyekre illeszkedjenek, ahová a normál hirdetések nem.
Jó kis összefoglaló, köszönjük szépen.
Köszi