SzűrőBurokban élünk Online


Az, hogy az internetes cégek igyekeznek szolgáltatásaikat — beleértve a híreket és a keresési eredményeket is — személyes igényeinkhez szabni, akaratlanul is magában rejti annak a veszélyét, hogy a szűrőburkok csapdájában ragadunk, és nem jutunk hozzá azokhoz információkhoz, amelyek megingatnák világképünket vagy kitágítanák érdeklődésünket. Eli Pariser meggyőző érvekkel támasztja alá, hogy ez nekünk is rossz, és a demokráciára nézve káros.

 


Pioneering online organizer Eli Pariser is the author of “The Filter Bubble,” about how personalized search might be narrowing our worldview. Full bio »

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s