Vállalati Normák közösségi webhelyeken


Elvárások 1

Hitelesség.

az emberek elvárják a közösségi helyeken megjelenő cégektől hogy személyesnek és hitelesnek tünjenek.

Példa: A Dunkin Donust márka csiripelésre ad emberi hangot és kölcsönöz olyan személyiséget, amelyhez az emberek érzelmileg viszonyulhatnak így lett Dankin Dave.

Elvárások 2.

Átláthatóság

A vállalatokat megjutalmazzák, ha az  üzleti tevékenységük átlátható és feltárják hiányosságukat, és aktivak a közösséggel.

Például egy kávézó facebook oldalán rendeszeren értesíti vásárlóit a közösségi kezdeményezésekről mint a AIDS felvonulás, kerékpárversenyek, üdülési programok, valamint minősítési hírekről…

Elvárás 3 

A fogyasztó bevonása

A faogyasztók elvárják hogy hallathassák  a hangjukatés azt is hogy amit mondanak annak hatása legyen arra hogy miként készülnek a termékek, hogyan kezelik a panaszokat, és hogy milyen közösségi kezdeményezéseket karoljanak fel.

Példa: A GAP divatmárka lehetőséget ad a vásárlóinak hogy eszmecserét futtassanak a divatról. Az alap öleteket a GAP Stylistjai adják azaz dobják fel és buzdítják a rajongókat adják elő saját ötleteiket

Elvárás 4

Valós idejű válasz

Kötelező 0-24 be figyelni a közösségi oldalakat mert egy rossz indulatú vírus pletyka megnehezítheti a későbbi válasz lehetőséget. Erre van a mobil telefon és a fizetős szoftverek

Példa twitter bejezés követésére: http://tweetbeep.com/ ingyenes email riasztás ha valaki megemlíti nevünket a twitteren akkor kapunk egy mailt

Elvárás 5

Hosszú távú kapcsolat

A cél hűséges vásárlók megnyerése hosszú távon.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s