Google Adwords újdonság



Aukcióstatisztika

Összehasonlíthatja teljesítményét az Önnel megegyező aukciókban részt vevő hirdetők teljesítményével.

A kulcsszószintű Aukcióstatisztika jelentésből megtudhatja, mennyi a megjelenítési részesedése, az átlagos pozíciója és egyéb statisztikája — összevetve az ugyanezen aukciókban részt vevő többi hirdetővel.
Az Aukcióstatisztika jelentés segítségével összehasonlíthatja teljesítményét az Önnel megegyező aukciókban részt vevő hirdetők teljesítményével. Megnézheti, milyen gyakran szerepelnek hirdetései magasabb pozícióban a keresési eredmények között, mint a többi hirdetőé, és hogy az összes lehetséges megjelenítésben elért aránya hogy viszonyul az ő arányukhoz. Ezen információk alapján megalapozott stratégiai döntéseket hozhat az ajánlataira, költségkeretére és a kulcsszavai körére vonatkozóan, ugyanis láthatja, hol sikeresek a hirdetései, és hol esik el a jobb teljesítményhez szükséges lehetőségektől.

Aukcióstatisztika jelentés

Az Aukcióstatisztika jelentés egy olyan kulcsszószintű jelentés, amelyből öt különböző statisztikai adatot ismerhet meg: a megjelenítési részesedést, az átlagos pozíciót, az átfedés arányát, a fenti pozíció arányát, és az oldal tetején való megjelenítések százalékos arányát.

Egyszerre csak egy kulcsszóra vonatkozóan hozható létre a jelentés, és az adatok csak a megadott időszakban a kulcsszótevékenységekre vonatkozó minimális előírásokat teljesítő kulcsszavaknál érhetők el. Ha a Kulcsszavak lapon a statisztikai táblázatban látható egy ikon a kulcsszó bal oldalán, akkor az adott kulcsszónál elérhető az Aukcióstatisztika jelentés.

Átlagos pozíció

Az átlagos pozíció gyors módszer annak felmérésére, hogy milyen jól teljesítenek hirdetései az ugyanazon aukciókban versenyző további hirdetőkhöz képest. Az átlagos pozíció a hirdetésnek az aukciók rangsorán belül elfoglalt helyét jelenti, amely meghatározza a keresési eredményoldalon szereplő hirdetések sorrendjét.

Megjelenítési arány

A megjelenítési arány a hirdetései megjelenítésének százalékos aránya osztva azon megjelenítések becsült számával, amelyekre jogosult lett volna. Az, hogy a hirdetései megjelenhetnek-e, a célzási beállításoktól, az elfogadási állapotoktól, az ajánlatoktól és a minőségi mutatóktól függ. Az Aukcióstatisztika jelentésben a megjelenítési arány azt is bemutatja, hogy mennyi volt a többi hirdető megjelenítési aránya azokon az aukciókon belül, amelyekben Ön is részt vett.

Átfedés aránya

Az átfedés aránya azt mutatja be, hogy milyen gyakran fordult elő, hogy Ön is és a másik hirdető is megjelenítést ért el egy adott kulcsszónál.

Fenti pozíció aránya

A fenti pozíció aránya azt mutatja meg, milyen gyakran fordult elő, hogy egy másik résztvevő hirdetése magasabb pozícióban jelent meg azokban az aukciókban, amelyekben mindketten elértek megjelenítést.
Oldal tetejének aránya
Ez a statisztika azt mutatja be, hogy milyen gyakran jelent meg az Ön hirdetése (vagy az éppen nézett sortól függően egy másik hirdető hirdetése) az oldal tetején, a természetes keresési eredmények fölött.
Megjegyzés: Ez a jelentés a többi olyan hirdetőről kínál felvilágosítást, akik ugyanazokban az aukciókban vettek részt, mint Ön. Ez nem jelenti azt, hogy a többi hirdetőnél ugyanazok a kulcsszavak, egyezési típusok és egyéb célzási beállítások voltak megadva, mint nálad. A többi hirdető mutatói azokon az eseteken alapulnak, amikor becslés alapján a te hirdetéseid is megjelenhettek. Ezek a jelentések nem mutatják meg a kampányod tényleges kulcsszavait, minőségét és beállításait, és te sem tudhatsz meg ilyen adatokat a többiekről.

Habár ezek az információk egyszerűen elérhetők Google-keresések útján — és sokan már most is végeznek olyan becsléseket, amelyek a megjelenő hirdetések átfésülésén alapulnak — a jelentés pusztán egyszerűbben hozzáférhetővé és kezelhetőbbé teszi ezeket az adatokat. Plusz költségek nélkül elérhető azoknál a hirdetőknél, akik kulcsszavai átlépnek egy, a minimális műveletek számára vonatkozó küszöböt.
A kulcsszavak Aukcióstatisztika jelentésének megkeresése Lépjen a Kulcsszavak lapra.

Kattintson az Önt érdeklő kulcsszó melletti jelölőnégyzetre. (Az adott kulcsszónál akkor érhető el az Aukcióstatisztika jelentés, ha a kulcsszótól balra látható egy ikon.)

Kattintson a “Kulcsszó adatai” mezőre a statisztikai táblázat fölött.

A legördülő menüben kattintson az Aukcióstatisztika felirat alatt látható “Kiválasztott (egyetlen kulcsszó)” elemre.

Példa : Klíma akció szóra

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s