Öt jó tanács a személyes márkaépítéshez a közösségi webhelyeken



A közösségi média mindenkit arra kényszerít, hogy piacra dobja saját márkáját.

1. Fedezzük fel márkánkat, mielőtt piacra dobnánk!Tudnunk kell, hogy mit akarunk vele kifejezni, mi a célunk és milyen értékeket képviselünk.

2. A márkánk védelme érdekében, mindenütt foglaljuk le a teljes nevünket! Birtokolnunk kell a saját digitális tulajdonunkat. Ebbe a digitális tulajdonba beleértendő a név.hu,com vagy eu. és a teljes nevünk az olyan közösségi
helyeken, mint a Facebook, a Twitter, a Youtube, Linkedin és a Google+, valamint egyéb közösségi hálózatok.

3. Állítsunk fel egy rendszert, amelyen keresztül kézben tarthatjuk az online hírünket! Használjuk a Google Alerts szolgáltatást, mely minden alkalommal, amikor valaki megemlíti a nevünket a neten, tudni fogunk róla. Ez azért fontos, hogy tudomást szerezzünk márkánkról tett utalásokról és ezáltal reagálhatunk.

4. Válasszunk ki egyetlen képet, mottót, jelet és témát és egységesen ezeket használjuk! Ha offline is ugyanezeket a jeleket használjuk egységes arculati kép fog Rólunk kialakulni. Csak profi fotókat használjunk!

5. Tegyünk közzé tartalmat, hogy hallassuk a hangunkat, hogy mások is megismerjenek! Tegyünk közzé minél több tartalmat az interneten, mert a cégek friss ötletekkel rendelkező újszerű gondolkodású embereket keresnek. Ezért különösen fontos ma az aktív online részvétel.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s