Facebook Tippek posztolásra



1.
Ne kerüljük az automatizált bejegyzéseket, különösképp állítsuk be a Twitter üzeneteink automatikus post-olását a Facebook üzenőfalunkra.
2.
Hivatkozzunk más oldalakat (a nevük előtt írjunk egy @ jelet és ahogy elkezdjük írni a nevüket, máris felajánlja az adott oldalt – feltéve, hogy annak az oldalnak rajongója vagyunk, ez fontos!), ezzel az ő üzenőfalukon is megjelenünk, növelve az olvasók számát. Ez egyfajta keresztpromóció, mi tudatjuk olvasóinkkal, hogy létezik a másik oldal, az ő üzenőfalukon megjelenve pedig annak az oldalnak a rajongóival tudatjuk, hogy mi létezünk.
3.
Rendszeresen válaszoljunk a rajongók hozzászólásaira! Minél aktívabbak vagyunk, annál jobban ösztönözzük rajongóinkat is aktivitásra.
4.
Hívjunk meg vendéget! Egy – az adott szakmában jártas – külső személy, vagy egy híres meghívott vendég vegye át az oldalunkat egy órára és válaszoljon az olvasók kérdéseire. Ezt természetesen jó előre harangozzuk be rajongóink körében, hogy kellőképpen felfokozzuk a várakozást.
5.
Kérjük ki a közösség véleményét! Írjunk bejegyzést egy kérdésről, gondolatról, ami máshol merült fel (Twitter, blog, előadás, stb) és kérdezzük meg a rajongóink véleményét róla.
6.
Tegyünk fel poénos kérdést és hagyjuk, hogy a rajongóink válaszoljanak!
7.
Kérjünk ötleteket a közösségtől. Kérdezzük meg, miről szeretnének olvasni a következő blogbejegyzésben, e-book-ban…
8.
Adjunk fel rejtvénykérdést! Ügyeljünk azért, hogy valami egyszerűbb kérdés legyen, hogy sokan válaszoljanak rá.

Tegyünk fel hipotetikus kérdést! (pl: Inkább lennél a tengerparton ilyen melegben, mint itt a gép előtt?)
9.
Osszunk meg linkeket a blogunkról és használjuk a link állapotleíró mezőjét arra, hogy kiemeljünk egy fontosabb részt a blogból, ezzel felhívva a figyelmet a cikkre!
10.
Osszuk meg a linket a heti, vagy havi hírlevelünkhöz. Készítsünk feliratkozó fület és rendszeresen kérjük meg rajongóinkat, hogy iratkozzanak fel a hírlevelünkre.
11.
Osszunk meg információkat a cégünkről: hírek, események a cég életéből, állásajánlatok, promóciók, eredmények. Használjunk számokat a demonstrációra, az mindig hatásosabb a szövegnél. (“Az elmúlt hónapban 300%-al növeltük az eladásokat!”)
12.
Jelöljünk be embereket a képeken! A barátaik látni fogják ezeket a képeket, ezzel új rajongókhoz juthatunk el.
13.
Tegyünk fel sejtelmes képet! Kérdezzünk rá, vajon mi lehet a képen és fokozzuk a várakozást a kommentekben!
Kérjük meg az embereket, hogy adjanak címet a képünknek. Jutalmazzuk a legjobbat!
14.
Készítettél egy interjút a szakma legjobbjainak egyikével? Készítsünk képeket az interjú alatt és tegyük ki később az üzenőfalra. Éreztessük velük, hogy beláthatnak a kulisszák mögé. Ha valamilyen terméket állítunk elő, fotózzuk le a gyártás folyamatát, legyen szó akár egy étteremről, akár egy cipőgyárról.
15.
Tegyünk fel sok képet a termékünkről és használjuk a képfeliratot, azaz írjunk róla pár szót.
Hasonlítsunk össze két terméket egy fotón. Kérdezzük meg az olvasók véleményét a különbségről!
16.
Ha a blogunkon infografikát osztunk meg, vagy bármilyen képet, a Facebook post-ba csak a fotót tegyük és mellé a linket, hogy az olvasók kattintsanak, ha kíváncsiak!
Használjuk ki kreatívan az 5 kis képet az állapotsor fölötti sávban!
17.
Emlékezzünk meg az ünnepekről! Használjuk az Insights analitikáját, hogy kiderítsük olvasóink területi és életkorbeli eloszlását. Ne kívánjunk mondjuk boldog Apák napját akkor, ha olvasóink 75%-a nő és a 25% férfi 24 év alatti.
18.
Nézzük meg Insights-ban, melyik bejegyzéseink voltak a leghatékonyabbak, mikkel tudtuk a legjobban lekötni az olvasóink figyelmét. Használjuk azt a fajta bejegyzést többször a későbbiekben!
19
Adjunk UTM kódokat a megosztott linkekhez, hogy követni tudjuk a forgalmat, melyet a Facebook-on keresztül irányítunk oldalunkra.
20.
Használjunk újságírókat posztok megírásához, megéri!!!

Összegezném: Naponta foglalkozni kell a FB oldalal mert nem fog másképp megnőni a rajongók száma, és egy idő után már csak azért fogják a nem tetszik gombot használni mert hirtelen nekiálltok sok infót kirakni “ész” nélkül….

Figyeljétek a Blogot mert HAMROSAN újra Facebook Szemináriumot tartunk!!!!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s