4 R a Közösségi Mádiában – Social Marketing Tippek


A 4R stratégia a közösségi médiában folytatott beszélgetésekre vonatkozik.

1.Vizsgálat (Review): Meg kell hallgasd a másikat és aztán a beszélgetést tovább irányítani a megfelelő emberhez, aki tudja, hogyan kell válaszolni.

2.Válasz (Respond): A megfelelő személynek valós időben kell válaszolnia.

3.Felvétel (Record): Fontos a videó. A márkák jobbakat tudnak készíteni mint a magánszemélyek. Nem sima tartalmat kell gyártani, hanem jól megtervezett tartalmat.

4.Átirányítás (Redirect): Ez a SEO és a kereső marketing. “Ugyanazokat a szavakat használjuk mint, amiket az ügyfelek is? Megtalálnak minket az interneten? ” Ha nem végezzük ezt hatékonyan, akkor levélszemétté válunk.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s