A Nők fogékonyabbak a Facebook hirdetésekre


facebook kutatás
A Market!ng & Média magazin megbízásából a KutatóCentrum a közösségi oldalak használatát tanulmányozta, amit egy vidám infografikán meg is jelenített.

Eszerint a megkérdezettek 95 %-a jelen van az iWiW-en, a Facebookon csupán 86 %-uk. Azonban 2010-hez képest csökken az iWiW-en regisztráltak száma, míg a Facebooké rohamosan nő. Tavaly még csak a megkérdezettek 31 %-a volt jelen rajta. A Twitter és a MySpace labdába sem rúghat ezek mellett.Megállapították, hogy a MySpace rendelkezik a legnagyobb intaktív bázissal, de a Twitter és a Myvip tagok nagyobbik része szinte sosem látogatja oldalát.

Sokan egyszerre több oldalra is regisztrálva vannak, és párhuzamosan használják azokat. Az iWiW és a Myvip esetében van a legnagyobb átfedés, és az iWiW felhasználók ismerik a legkevésbé a külföldi oldalakat, mint a Twittert.

A válaszok alapján az iWiW-en és a Facebookon a nők az aktívabbak, míg a MySpace és a Twitter használata inkább a férfiakra jellemző. Másban is különbséget mutat a két nem: a férfiak például kevésbé figyelik a reklámokat a közösségi oldalakon. Abban viszont nincs különbség, hogy a közösségi oldalakat munkaidőben mindkét nemnek 19 %-a látogatja.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s