Kész vagy az üzleted, termékeid, szolgáltatásod vagy Oldalad hirdetéséhez?
Vesd bele magad az útmutatóba, és megtudod, hogyan:
•Tervezz egy sikeres kampányt
•Készítsd el, válassz célközönséget és finanszírozd az első hirdetésed
•Help ensure your ad gets approved and learn from other advertisers' success
•Értsd meg és alkalmazd a jelentésekből az elemzéseket
•Teszteld a hirdetések különböző verzióit fej-fej mellet, hogy megtudd, melyik működik
Új vagy a Facebook hirdetésekben?
A facebook hirdetés létrehozásának 4 fő lépése van:
•Céljaid azonosítása
•A célcsoport meghatározása
•Hirdetés elkészítése és a költségvetés beállítása
•A Facebook hirdetési politikájának és jóváhagyási folyamatának megértése
Mielőtt belekezdenél, hasznos lehet tudni, hogy a Facebook hirdetéseknek két fő típusa van számodra:
•Prémium: lépj kapcsolatba a értékesítési csapattal (érdeklődj a Est Médiánál)
•Piac: önkiszolgáló eszköz segítségével érhető el (dombornyomott hitelkártyával)
Mi most itt főleg a piactéri hirdetésekkel foglalkozunk.
Ha valami olyat reklámozol, amit a Facebookon hoztál létre, mint például oldal vagy esemény, akkor lehetőséged van a közösségi hozzájárulással mutasd be a termékedet, személyesen vonzóbbá tedd, egy releváns célközönségnek. Ez azt jelenti, hogy a hirdetések úgy jelennek meg, hogy aki megtekinti, az egyben látja azt is, hogy az ismerősei közül kik akik elkötelezték magukat Facebook oldallal, eseménnyel, alkalmazással vagy hirdetéssel.
Ha például egy Facebook eseményt készítesz egy akcióhoz vagy kedvezményhez, akkor a vásárlók akár a hirdetésedből tudnak visszajelzést küldeni. Ha a hirdetést megtekintő ismerőse elkötelezte magát az eseménnyel kapcsolatban, akkor a azt fogja látni, hogy “Kovács Anna és két további ismerős részt vesz”. Ha valaki kedveli a Facebook oldaladat, akkor egy bejegyzés keletkezik a Hírfolyamban, ahol is az ismerősi is felfedezhetik az üzletet.
Kész vagy a kezdésre? A hatékony hirdetési kampány létrehozásának első lépése a Facebookon a céljaid azonosítása.
Egy másik lehetőség Facebook-on hirdetni
Adwords Hirdetés a Facebook-on vizuális egyedi banner