Új PPC Display Cég Adflan


2010 szeptemberében indult el a magyar fejlesztésű AdFlan online hirdetéseket kiszolgáló rendszer, ami a klasszikus banner hirdetések erejét ötvözi a keresőmarketing célzási lehetőségeivel.

A Biobi Kft fejlesztése a tartalmi oldalakon megjelenő cikkek címkéit gyűjti össze, ezek alapján készít egy tartalmi ajánlást, aminek segítségével az adott cikkhez tartalmilag kapcsolódó bannert jelenít meg. A cikkek címkézését segíti egy, a tartalomszolgáltatók számára átadott ingyenes modul is. (Hirdetés)

A portfólióba tartozó oldalakon elhelyezett kód folyamatosan gyűjti az újonnan felkerült cikkek címkéit, és ha a címkéhez kapcsolódó hirdetés fut a rendszerben, az adott cikken megjeleníti a hirdetéshez tartozó bannert. A rendszert kezelő kampánymenedzsernek lehetősége van site-ok, címkék és cikkek egyesével történő kezelésére, új elemek felvételére, vagy akár bizonyos cikkeken a hirdetés megjelenésének tiltására is. Az AdFlan kizárólag cikkoldalakon jelenít meg hirdetést, ahol a felhasználói bevonódás a legerősebb.

Mik az előnyei?

a hirdető nem site-ra vagy rovatra hirdet, hanem a releváns cikkek tartalmára, ezáltal elérhetővé válik hogy egy-egy site-on csak néhány cikkben jelenjen meg a hirdetés, ne a teljes rovatban vagy az egész oldalon
olyan weboldalakon is megjelenhet a hirdetés, amik különböző okokból nem szerepelhetnének a hirdetési portfólióban rovat vagy site szinten. Az AdFlan lehetőséget ad arra, hogy ezeken az oldalakon is csak azokban a cikkekben jelenjen meg a banner, amik valóban relevánsak az elérés szempontjából
minden egyes hirdetés tartalmi környezetben, a hirdetés témája iránt befogadó felhasználóknak jelenik meg, sokkal hatékonyabbá téve a brand építést és a termék megismertetését, ezáltal minimálisra csökkentve a meddőszórást
a cimkeválasztásos célzás végtelen számú kampánylehetőséget ad, például státusz alapú, tömegelérés, aktívitás alapú. Lehetőség van adott kampányon belül is többféle alkampányt futtatni, eltérő kreatívval is
Az AdFlan kampánymenedzsere real time be tud avatkozni egy futó kampányba, változtatni annak célzását, megjelenését, vagy akár a bannerét is

Példák az AdFlan használatára:

1. Pontos célzás meddőszórás nélkül:

Termék: Omega3-at tartalmazó étolaj

Célcsoport: szív és érrendszeri betegségek érintettjei

Korábbi hirdetés: egészség rovatok, egészség oldalak

AdFlan hirdetés: “szivbetegségek”-hez kapcsolódó címkefelhő. Nagyszámú megjelenés eddig el nem ért oldalakon is, miközben nincs meddőszórása az egészségrovaton a teljesen eltérő tartalmú cikkekben

2. példa: teljes célcsoport elérése nagyszámú kontakttal

Termék: hitelkiváltás

Célcsoport: hitelekkel rendelkezők

Korábbi hírdetés: pénzügyi rovatok, belföldi rovatok

AdFlan hirdetés: “hitelkiváltás”, “árfolyam” és “devizahitel” és a kapcsolódó cimkék. Óriási kontaktszámon elérhetőek azok az ügyfelek, akik különösen érdeklődőek a hiteleikkel kapcsolatban

3. példa: életstílus alapú elérés

Termék: extrém sportszer

Célcsoport: bikerek, deszkások

Korábbi hirdetés: keresőmarketing

AdFlan hirdetés: “Playstation” és egyéb “konzol”-hoz kapcsolódó cimkefelhő. Mivel a célcsoport életstílusába illő cikkeken jelent meg a banner, a célzott elérést biztosító megjelenés nagyszámú látogatót terelt a hirdető webáruházába

ADFLAN NETWORK PORTFOLIO (2010.11.11.)
Agromonitor (http://agromonitor.hu)
AutoMobil – Autó Motor hírek, teszt magazin (http://automobil.hu)
AXEL SPRINGER – Bama.hu (http://bama.hu)
AXEL SPRINGER – Baon.hu (http://www.baon.hu)
AXEL SPRINGER – Beol.hu (http://www.beol.hu)
AXEL SPRINGER – Heol.hu (http://heol.hu)
AXEL SPRINGER – Kemma.hu (http://kemma.hu)
AXEL SPRINGER – Mindmegette Recept Gyűjtemény (http://mindmegette.hu)
AXEL SPRINGER – Nana.hu (http://www.nana.hu)
AXEL SPRINGER – Nport.hu (http://nport.hu)
AXEL SPRINGER – Sonline.hu (http://sonline.hu)
AXEL SPRINGER – Szoljon.hu (http://szoljon.hu)
AXEL SPRINGER – Teol.hu (http://teol.hu)
AXEL SPRINGER – Világgazdaság online (http://vg.hu)
Babafalva.hu (http://babafalva.hu)
Betegszoba.hu – az első magyar egészségügyi közösségi portál (http://betegszoba.hu)
Bevezetem.hu – Hírek, kultúra, autó, sport, gazdaság, szórakozás (http://bevezetem.hu)
Diabetes online – Diabétesz és cukorbetegség portál (http://diabetesonline.hu)
Dr.Info – Egészség és életmód magazin (http://drinfo.hu)
GameStar (http://gamestar.hu)
IT-Extreme hírportál (http://itextreme.hu)
Kaldeneker.hu – Receptek, fotók, ötletek (http://kaldeneker.hu)
Metropol – Hírvilág (http://metropol.hu)
Mit főzzünk ma? – online gasztronómiai magazin (http://mitfozzunkma.hu)
Mi nők.hu (http://minok.hu)
NőiNet Café (http://noinetcafe.hu)
nonstop Mobil (http://nonstopmobil.hu)
PC World Online (http://pcworld.hu)
Receptbarlang (http://receptbarlang.hu)
Szexdoktor.hu (http://szexdoktor.hu)
Tüdőbeteg.hu (http://tudobeteg.hu)
Virágcenter (http://kertvarazsmagazin.hu)

Kapcsolattartó: Vidos Péter – Portfolio Manager | peter.vidos@biobi.eu

Ha további kérdése lenne: ask@adflan.com, http://www.adflan.com

Nagyon karcsú szerintem és nagy szégyen hogy ilyen minimál portfólióval ki mernek állni….

Reklámok
Közzétéve: 1

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s