Google Barát Weboldal


Nyújtson olyan információt a látogatóknak, amilyet keresnek!
Tartalom és Főoldal

Igyekezzen jó minőségű tartalmat elhelyezni oldalain, különösen a főoldalon.
Ez a legfontosabb feladat. Ha az oldalak hasznos információt nyújtanak, a tartalomra sok látogató lesz kíváncsi, és a webmesterek is szívesebben fognak hivatkozni a webhelyre. Egy hasznos és információban gazdag webhely olyan oldalakból áll, amelyek világosan és pontosan meghatározott témával rendelkeznek. Gondolja át, milyen szavakkal kereshetnek rá más felhasználók a webhelyre, és használja ezeket a szavakat saját webhelyén. Előtte végezzen kulszókutatást.

Linkmarketing
Gondoskodjon arról, hogy más webhelyek hivatkozzanak az Ön webhelyére!

Ha mások is hivatkoznak a webhelyre, könnyebben rábukkanhatunk a feltérképezés során, és így nagyobb esély van rá, hogy a webhely megjelenik a keresési eredmények között. A találatok visszaadásakor a Google egy kifinomult szövegegyeztető módszert használ, így jelenítve meg a keresések szempontjából fontos és releváns oldalakat. Az A oldalról B oldalra mutató linkeket a Google úgy értelmezi, mint A oldal szavazatát B oldalra. A “fontos” oldalak által leadott szavazatok jobban számítanak, és segítségükkel más oldalak is “fontosak” lehetnek.

Lényeges megjegyezni, hogy az algoritmusok különbséget tudnak tenni a “természetes” és a “nem természetes” linkek között. A természetes linkek a világháló dinamikus fejlődése során jönnek létre. Ilyenkor más webhelyek hivatkoznak a tartalomra, mert úgy gondolják, hogy az az ő látogatóik számára is hasznos. Az adott webhelyre mutató, nem természetes linkeket ezzel szemben kifejezetten azért helyezik el, hogy a webhely népszerűbbnek tűnjön a keresőmotorok számára.
Webhelye rangsorolásakor és indexelésekor kizárólag a természetes linkeket veszi figyelembe a Google.

Tegye könnyen használhatóvá webhelyét!
Webhelyét logikus hivatkozási struktúrával építse fel. Minden oldalra legalább egy statikus szöveges link mutasson.
Szöveges böngésző segítségével ellenőrizze, hogyan jelenik meg webhelye (ilyen például a Lynx). A legtöbb keresőrobot ugyanúgy látja a webhelyet, ahogy a Lynx. Ha a szöveges böngészőben bizonyos elemek, például JavaScript, cookie-k, munkamenet-azonosítók, keretek, DHTML vagy Macromedia Flash miatt nem jelenik meg a teljes webhely, akkor előfordulhat, hogy a keresőrobotok sem tudják azt megfelelően feltérképezni.

Kerülendő megoldások
Ne töltse meg az oldalt kulcsszavakkal. Ne próbálja “álcázni” az oldalakat, és ne készítsen csak a keresőrobotnak szánt oldalakat. Ha a webhely nem a látogatóknak szánt oldalakat, linkeket vagy szöveget tartalmaz, a Google megtévesztő oldalakként azonosítja ezeket, és lehet, hogy figyelmen kívül hagyja a webhelyet.
Ne érezze kötelezőnek bármilyen keresőmotor-optimalizálási szolgáltatás előfizetését.
Egyes vállalatok azt állítják magukról, hogy garantálni tudják, hogy webhelye az elsők között szerepel a Google találatai között.

Vannak jogszerűen működő tanácsadó cégek, melyek a webhely szerkezetét és tartalmát optimalizálják, mások félrevezető módszereket alkalmaznak, melyekkel a keresőmotorokat próbálják becsapni.

Kitiltás !!!
Legyen óvatos, mert ha a domain félrevezető szolgáltatásokkal kerül kapcsolatba, a Google kitilthatja az indexből.
Ne használjon képeket fontos nevek, tartalom vagy hivatkozások megjelenítésére. A keresőrobot nem ismeri fel a képként megjelenített szöveget. Ha az oldal fő tartalma vagy a kulcsszavak szabványos HTML-nyelven nem formázhatók, használjon ALT címkéket.
Ne készítsen másolatokat egy oldalról különböző URL-címekkel. Sok webhely felkínálja oldalainak csak szövegből álló vagy nyomtatóbarát változatait, melyek tartalma megegyezik a grafikus oldalakéval. Ha az előnyben részesített oldalt szeretné viszontlátni a keresési eredmények között, robots.txt fájl használatával blokkolnia kell a másodpéldányokat.

Reklámok
Közzétéve: 1

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s