LinkedIn Sales Navigator


A Gartner előrejelzése szerint 2025-re a vevők és az eladók közötti interakciók 80%-a digitális csatornákon keresztül fog zajlani. Még ha a személyes találkozók vissza is térnek a mezőnybe, aligha kétséges, hogy a képernyőn keresztül történő kapcsolatteremtés tartósan a mesterség szerves része marad.

Hogyan alkalmazkodnak és boldogulnak a modern eladók ebben a környezetben? A megfelelő digitális eszközök sikeres kihasználása alapvető fontosságú. Ezt szem előtt tartva fordultunk ügyfeleink és értékesítési szakértőink közösségéhez, hogy megtudjuk, hogyan használják a LinkedIn-t és a LinkedIn Sales Navigator-t az értékesítők felhatalmazására, a kapcsolatok erősítésére és új értékesítési lehetőségek megszerzésére.

  1. Új döntéshozók kiszűrése.
    “A Sales Navigator egyik kedvenc felhasználási módja a Mentett keresések funkció volt. Létrehozok néhány nagyon specifikus keresést bizonyos munkakörök és funkciók körül. De nem feltétlenül az azonnal felbukkanó embereket keresem (bár azok is lehetnek jó érdeklődők). Tulajdonképpen az értesítési funkciót használom. Látni akarom, amikor valaki vadonatúj egy döntéshozó pozícióban (például alelnök vagy igazgató), mert akkor nagyszerű jelölt számomra.”

-David J.P. Fisher, elnök, Rockstar Consulting

  1. Számlák feltérképezése és meleg bemutatkozások felszínre hozása.
    “Mindig meglepődöm, hogy a Sales Navigator mennyire segíti az értékesítési folyamatot. Évekig csak a fejlett keresési képességek miatt használtam a Sales Navot, de az újabb funkciók, amelyek felszínre hozzák a kulcsfontosságú döntéshozókat, a közös öregdiákokat, az ajánlott leadeket, valamint a fióktérkép nagyban felgyorsítják a vásárlási folyamatot iparágtól függetlenül.

Én személy szerint imádom a TeamLink funkciót, mert nincs könnyebb módja annak, hogy valaki elé kerüljön, mint egy meleg bemutatkozás, és arra bátorítom az ügyfeleimet, hogy próbálják ki a TeamLink Extend folyamatot, hogy még több lehetőségük legyen a meleg bemutatkozásra.

És még egy olyan egyszerű dolog is, mint egy olyan feed, amely csak az Ön leadjeiből és fiókjaiból áll, mindig lenyűgözi az ügyfeleimet.”

-Robert Knop, vezérigazgató, Assist You Today

  1. Kapcsolattartás a kulcsfontosságú kapcsolatokkal.
    “Amikor a LinkedIn Sales Navigator használatát a kapcsolatok erősítésére használjuk, három dolgot mondanék.

Az első az, hogy figyelemmel kísérjük, mit posztolnak az emberek, mit kommentálnak és mit kedvelnek. Ez az egyik dolog, amit az emberek nem használnak ki eléggé: odamehetsz valakihez, ha első- vagy másodfokú kapcsolatban áll, és láthatod, hogy mit posztol, és azt is, hogy mit kedvel. Így részt vehetsz a tartalmaikban, és megmutathatod, hogy támogatod őket, bármit is csinálnak. Nyilvánvaló, hogy ezt sokféleképpen megközelítheted.

Második lehetőség: létrehozok egy Sales Navigator listát azokról az emberekről, akikkel egész karrierem során üzleteltem. Ez lehetővé teszi számomra, hogy nyomon kövessek bizonyos személyeket, akikkel beszélgettem, és így kapcsolatban tudok maradni velük.

A harmadik lehetőség pedig a hangüzenetek és videók használata a kapcsolatok folyamatos építésére és újak létrehozására. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kitűnjünk. Ha nem használja ezt, nagyon bátorítom, hogy tegye meg, mert ez egy jó módja annak, hogy beszélgetést kezdjen.”

-Morgan J. Ingram, az értékesítési képzés és végrehajtás igazgatója, JB Sales Training

  1. A közösségi média, mint az üzleti élet mozgatórugója újragondolása.
    “A legtöbb szervezet ma már valamilyen formában jelen van a közösségi médiában, de a közösségi médiát taktikusan használják. Ez azt jelenti, hogy a közösségi média költséget (és nem nyereséget) jelent a vállalkozás számára, és kevés versenyelőnyt biztosít.

Ahhoz, hogy a vezetői csapat belássa a közösségi média használatát és összehangolja a megfelelő költségvetési befektetést, közvetlen kapcsolatnak kell lennie a közösségi média és a bevétel, illetve a nyereség között.

Még jobb, ha egy vállalkozás a “közösségi oldalról” átalakulhat az általunk “digitális dominanciának” nevezett állapotba.

A digitális dominancia az, amikor egy vállalkozás felülről vezérelt stratégiával rendelkezik, amely az analóg versenytársak teljes eltörléséhez vezet. Mi így működtetjük az üzletünket.

A LinkedIn Sales Navigator-t nem azért használjuk, mert ez a legjobb leadgenerátor a piacon, hanem mert tudjuk, hogy minden egyes billentyűleütéssel képesek vagyunk a termék használatát profithoz kötni.

De ne felejtsük el, nem elég csak beszerezni a Sales Navigator-t, és máris megtörténik a varázslat, először stratégiára van szükség, és azt is meg kell érteni, hogy mit jelent a közösségi szerepvállalás”.

-Tim Hughes, vezérigazgató és társalapító, DLA ignite

  1. Az érték és a hitelesség előremutatása.
    “A LinkedIn, valamint a LinkedIn Sales Navigator kritikus eszközzé váltak az eladó sikeréhez egy olyan világban, ahol a személyes és személyes interakciók helyett virtuális értékesítési érintkezési pontok vesznek körül minket. Remélem, hogy mostanra minden eladó felismeri, hogy csak azok teremtenek értéket, akik a lehetséges vevőkkel való virtuális kapcsolattartáson keresztül, hiteles módon, érdekes tartalmakkal

Hozzászólás