Keresőoptimalizálás ellenőrző tevékenysége a SEO audit.
A legfontosabb SEO faktorok: Webhely sebesség, Tartalom mennyisége és minősége,
Egy SEO audit is feltárhat fejlesztési lehetőségeket, többek között:
- a webhely sebessége
- tartalmi hiányosságok
- technikai SEO problémák, amelyek csökkentik a forgalmát
- ha a versenytársak megelőzik Önt
- az UX javításának szükségességét
- Egy átlagos felhasználó 54 másodpercet tölt egy webhelyen, és még gyorsabban tesz feltételezéseket a vállalkozásáról.
- Egy tanulmány szerint webhelyének kevesebb, mint kéttized másodperce van ahhoz, hogy nagyszerű első benyomást keltsen. Ezt a vizsgálatot 2011-ben végezték, így manapság még kevesebb ideje maradhat.
A linképítés definíciója
A linképítés más webhelyekről a saját webhelyére mutató hivatkozások beszerzésének folyamata. A hiperhivatkozás (általában csak hivatkozásnak hívják) egy módja annak, hogy a felhasználók navigáljanak az internet oldalai között. A keresőmotorok hivatkozásokat használnak az internet feltérképezéséhez. Feltérképezik a hivatkozásokat a webhely egyes oldalai között, és feltérképezik a teljes webhelyek közötti hivatkozásokat.
CHATGtp SEO Audit
Webhely-ellenőrzés: A ChatGPT használható webhely-auditálásra is. A ChatGPT webhely URL-címének megadásával jelentést készíthet, amely információkat tartalmaz a webhely technikai SEO-problémáiról, hibás hivatkozásokról, hiányzó metacímkékről és egyéb olyan problémákról, amelyek befolyásolhatják a webhely rangsorolását a SERP-ben. Ez segíthet a keresőmarketingeseknek azonosítani és kijavítani azokat a problémákat, amelyek negatívan befolyásolhatják webhelyük rangsorolását.
Íme néhány módszer, amellyel a ChatGPT segíthet a webhely auditálásában:
Technikai SEO-problémák azonosítása: A ChatGPT használható technikai SEO-problémák, például hibás hivatkozások, hiányzó metacímkék és egyéb olyan problémák azonosítására, amelyek befolyásolhatják a webhely rangsorolását a SERP-ben.
Hibás hivatkozások azonosítása: A ChatGPT a webhelyen lévő hibás hivatkozások azonosítására is használható. Ezeket a hivatkozásokat új, releváns, jó minőségű hivatkozásokkal lehet helyettesíteni, javítva a weboldal láthatóságát és a SERP-ben elfoglalt helyezését.
A hiányzó metacímkék azonosítása: A ChatGPT segítségével azonosíthatóak a webhelyen található hiányzó metacímkék, például a SEO szempontjából fontos címcímkék, metaleírások és fejlécek.
Jelentés generálása: A ChatGPT létrehozhat egy jelentést, amely tartalmazza a webhely-audit során gyűjtött összes információt. A keresési marketingszakemberek e jelentés segítségével azonosíthatják és kijavíthatják azokat a problémákat, amelyek negatívan befolyásolhatják webhelyük rangsorolását.
Oldalon belüli optimalizálási problémák azonosítása:
A ChatGPT segítségével azonosíthatók az oldalon belüli optimalizálási problémák, mint például a kulcsszavak betömése, a duplikált tartalom és egyéb olyan problémák, amelyek befolyásolhatják a webhely rangsorolását a SERP-ben.