Facebook hirdetési korrekció


Tudnivalók az Advantage+ kreatív tartalom normál korrekcióiról

Fokozatosan bevezetünk egy újítást, amely szerint 6 egyszerűsített kampánycélból lehet választani a Meta Hirdetéskezelőben. Noha néhány cél neve más lesz, és egyes kampánylétrehozási lépések megváltoznak, az összes megszokott funkció rendelkezésre áll. További információk a Hirdetéskezelőben szereplő célok változásáról.

Meta Advantage+ kreatív tartalom (korábban dinamikus élmény) normál korrekciói az egyetlen képet vagy videót tartalmazó hirdetésekhez használhatók. A funkció használata esetén automatikusan több változat jön létre a hirdetésedből, és a rendszer mindenkinek egy-egy olyan személyre szabott variációt jelenít meg, amelyre az illető a legnagyobb eséllyel fog reagálni. A normál korrekciókat a „Forgalom”, az „Érdeklődők”, az „Aktivitás”, az „Értékesítés” és az „Alkalmazás hirdetése” célú hirdetésekhez használhatod.

Normál korrekciókat tartalmazó hirdetés létrehozásakor egy képet vagy videót, valamint több szövegváltozatot is megadhatsz. Automatikusan változatokat fogunk létrehozni a hirdetésedből – különböző szövegkombinációkkal, médiatartalmak korrekciójával és kompozíciós változtatásokkal. A kreatív anyagaid, a hirdetés beállítása és a kiválasztott elhelyezés határozza meg, mely változatokat hozzuk létre automatikusan. Azt javasoljuk, hogy a lehető legjobb teljesítmény érdekében adj meg több szövegváltozatot is. Minden embernek azt a változatot mutatjuk meg, amelyre nagyobb valószínűséggel reagál.

A következőkben bemutatunk néhány fajta médiatartalom-korrekciót és kompozíciós változtatást, amelyre a hirdetés-létrehozási folyamatban kerülhet sor a kreatív tartalmaid automatikus optimalizálása érdekében, ha úgy gondoljuk, hogy ez nagy eséllyel javítaná a teljesítményt:

  • Médiatartalmak korrekciója: Javítja az adott kép vagy videó minőségét, és figyelemfelkeltőbbé teszi azt a felhasználók számára. Ilyenek lehetnek például a következők:
    • A képek fényerejének és kontrasztjának beállítása: Módosítani fogjuk a képed fényerejét és kontrasztját.
    • Művészi szűrők használata a médiatartalmaidnál: Különféle szűrőket is alkalmazunk – ilyen a kép élesítése vagy a színhőmérséklet módosítása, valamint vignetta vagy elmosódás hozzáadása.
    • Változó oldalarány: A képed eredeti vagy vágott verzióját fogjuk megjeleníteni annak függvényében, hogy előreláthatóan melyikkel érhetsz el jobb teljesítményt.
    • Sablonok hozzáadása hírfolyamban megjelenő képekhez: Különféle sablonokat használunk, amelyekkel a képed illeszkedhet a hírfolyambeli elhelyezésekhez.
  • Hirdetésszintű kompozíciós változtatások: A hirdetésed és környezete elemeinek megjelenítését és elrendezését annak alapján módosítjuk, hogy a hirdetésedet megtekintő emberek valószínűleg mire reagálnának a legjobban. Ilyenek lehetnek például a következők:
    • Címkék megadása: Címkét is megadunk, ha ezzel a vállalkozásod valamelyik jellemzője jól kiemelhető – például megjeleníthetjük a Facebook-oldaladnál kapott kedveléseket vagy értékeléseket.
    • Releváns Facebook-hozzászólások megtekintése: Megjelenítjük a legrelevánsabb Facebook-hozzászólást a hirdetésed alatt.
    • Szövegkombinációk: A megadott szöveged elsődleges szövegként, címként vagy leírásként is megjelenhet. A konkrét hirdetéselhelyezésekhez megadott szöveget nem fogjuk lecserélni az adott elhelyezése

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s