Egy mai e-mailben jött a hír a Taboola vezértől.
“Örömmel osztom meg, hogy 30 éves exkluzív partnerségi megállapodást írtunk alá a Yahoo-val, amelyet havonta közel 900 millió ember használ.
A Taboola az ajánlásokat és a natív hirdetéseket fogja erősíteni a Yahoo összes digitális tulajdonában, beleértve számos olyan márkát, amelyet mindannyian szeretünk és megbízunk – a Yahoo Finance, a Yahoo Sports, a Yahoo Mail és még sok más.
A hatalmas léptéken túl a Yahoo-val való együttműködésünk révén a hirdetők hozzáférhetnek a véleményem szerint a legkifinomultabb online kontextuális adatkészlethez.
Együtt építünk egy “Contextual Powerhouse”-t, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy releváns közönségeket célozzanak meg anélkül, hogy harmadik féltől származó cookie-kra hagyatkoznának, és a teljes felhasználói adatvédelem megőrzése mellett.
Ennek a partnerségnek köszönhetően lehetőséget kínálunk hirdetőinknek arra, hogy egyetlen natív hirdetési platformot használhassanak tömeges, magas színvonalú közönség elérésére a kombinált Yahoo és Taboola hálózatokon, valamint az adatvédelmi szempontból biztonságos célzás előnyeit a magasabb ROAS elérése érdekében.
Várakozásaink szerint a bevezetés 2023 második felében kezdődik. Addig is, ha már hirdet a Yahoo-n, kérjük, továbbra is használja a platformot, és értesíteni fogunk, amikor az integráció elérhető lesz.
Rendkívül büszke vagyok arra, hogy bizalmat szavaztam az egyik vezető média- és technológiai vállalattól, amely a Taboolát választotta a legjobb natív hirdetési platformnak. A partnerség egy átalakítási lépés, amely a közösségi média platformok még jobb alternatívájává válik.
Erről a bejelentésről bővebben a Taboola blogon írtam, és hihetetlenül izgatott vagyok a közös jövő miatt.
Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a partnerség jövő évi és utáni bevezetéséről.
Üdvözlettel,
Ádám”
A Taboola alapítója és vezérigazgatója