Versenyed nagyon csúnyán veri Önt a keresési eredmények között. Szóval mit tervezel tenni? Végzett-e kutatást a versenytársain? Elemezted például a tartalommarketing-stratégiájukat, és rájöttél, miért kapnak sokkal nagyobb forgalmat, mint te? Nos, nyilvánvalóan jól csinálnak valamit, és te lemaradsz.
Számos nagyszerű SEO-eszköz létezik, amelyek segítenek elemezni a versenyt, és hatékonyabb stratégiát dolgoznak ki ezek felvállalására. A SEMrush a legjobban kedvelt eszköz. Ez messze az egyik legerősebb SEO eszköz a piacon.
A SEMrushról
Tehát mit csinál a SEMrush, és hogyan segíti a tartalommarketinget?
Nos, a SEMrush egy SEO eszköz, amely kulcsszókutatást végez, nyomon követi a versenytársak által használt kulcsszó-stratégiát, lefuttat egy SEO auditot a blogon, keresi a visszalinkelési lehetőségeket és még sok mást.
Uber a SEMrush domain áttekintésében
A SEMrush-ban az internetes marketingszakemberek világszerte megbíznak. Számos kis és nagy vállalkozás is használja. A nagy cégek, például a Philips, a Forbes, a PayPal, a Hyatt stb. használják ezt az eszközt. A SEMrush hatalmas adatbázisa több mint 46 millió domainből és 120 millió kulcsszóból áll. Nagyon sok mindent nyomon követ, például egy domain organikus pozícióját vagy a cél URL-jét a Google SERP-jein (keresőmotorok eredményoldalain), az AdWords hirdetések másolatait és azok pozícióit, a CPC-hirdetéseket, a versenytársak elemzését és még sok minden mást. A SEMrush segít a tartalomban. marketing, és ez a legfontosabb dolog. Mielőtt azonban többet elmondanék a SEO eszköz működéséről, beszéljünk egy kicsit a tartalommarketingről és arról, hogy miért olyan fontos.
Miért fontos a tartalommarketing?
A tartalommarketing az internetes marketingszakemberek által használt stratégia a tartalom hatékony létrehozására és terjesztésére, a potenciális ügyfelek számára szórakoztató, segítőkész és informatív módon. A nagyszerű tartalom lehetővé teszi, hogy megtartsa látogatóit, megragadja a potenciális ügyfeleket, eladjon termékeket, és pozitív asszociációt hozzon létre a márkával kapcsolatban.
Uber a SEMrushban: Organikus keresési pozíciók
Íme, mit tesz érted egy nagyszerű tartalommarketing-stratégia

Saját közösséget épít ki hűséges ügyfelekből, akik folyamatosan visszatérnek.
Segít kapcsolatba lépni az ügyfelekkel, és folyamatos visszajelzést kapni.
Minőségi tartalmat hoz létre, amely csodákat tesz a SEO-val.
Értéket ad vállalkozása számára, és segít versenyképességben maradni.
Szóval, mit nyújt Önnek a SEMrush? Hogyan segíti a tartalommarketinged? Találjuk ki!
12 jó érv a SEMrush használatára a tartalommarketinghez
- ok: Hatékonyabb kulcsszókutatás
A kulcsszóstratégiának kell a tartalommarketing terveinek alapját képeznie. A kulcsszavak azt jelzik, hogyan találnak rád az ügyfelek. A SEMrush feladata az, hogy azonosítsa azokat a kulcsszókifejezéseket, amelyek valószínűleg a legtöbb keresési forgalmat generálják. A SEMrush elképesztő mennyiségű SEO intelligenciával vértezi fel Önt, és segít kulcsszóoptimalizálásában és tartalmi stratégiájában.

Organikus keresés, speciális szűrők
A SEMrush segít felfedezni a különböző kulcsszóváltozatokat, amelyek egy adott gyökérszóhoz vannak társítva. Ez lehetővé teszi, hogy sokkal jobban megértse, hogyan keresnek az emberek az interneten. Így ez kivonja a találgatást a játékból, és segít sokkal gyorsabban azonosítani a felhasználói viselkedést.
Megtekintheti az egyes kulcsszókifejezések kereséseinek átlagos számát havonta a SEMrush-on. Láthatja a számukra folyó versenyt, egy PPC-hirdetésre (AdWords) leadott kattintások átlagos árait, azt, hogy a Google-nak hány oldala van a keresési lekérdezéshez, és a Google-on a legkiemelkedőbb webhelyeket bármely kulcsszavas keresési lekérdezés esetén.
- ok: Összehasonlító versenyképes intelligencia
Mielőtt megvizsgálná, hogy versenytársai mennyire teljesítenek jól, és mit csinálnak jól, fontos, hogy először jobban megértse, mit csinál saját maga. Amikor megadja webcímét a SEMrush eszközben, egy áttekintő képernyő jelenik meg, amely mindent megtud, amit a forgalomról tudni kell, legyen az fizetős vagy organikus. Valós idejű alapon láthatja, hogy a forgalom javul-e vagy romlik, és hogyan rangsorol a Google-on. A SEMrush havi SEO-jelentéseket küld PDF formátumban, így semmi kétség nem marad az előrehaladás sebességéről és a forgalom növekedéséről az elmúlt 12–24 hónapban. Ügyeljen arra, hogy minden héten figyelje az irányítópultot, és szorosan kövesse a fejlődését.
Versenytársak SEO idővel a SEMrushban
- ok: Elemezze és stratégiája
Több tízmillió blog létezik, amelyek közül sok nem sokban különbözik a sajátjától. Ezért nagyon fontos figyelni a versenyre, és megtudni, hogy pontosan hogyan teljesítenek. A SEMrush lehetővé teszi, hogy alaposabban megtekinthesse versenytársait, valamint azokat a kulcsszavakat, amelyekre forgalmuk nagy részét szerzik.
