
Egyik nagyon kedves ismerősöm most osztotta meg élményeit a MVM ügyfélszolgálaton tapasztaltakkal.
Hogy lenne ez másképp mint ahogyan ez várható volt! De ki szívja ezt meg a pornép mi Hülyék akik ezt hagyjuk.
*MVM – gáz* ügyfélszolgálati story Kingától. Megtörtént igaz történet!
Online időpontfoglalással bementem az ügyfélszolgálatra, hátha segít tisztázni néhány kérdést, végülis 2 hetük van átállni az új számlázásra. Aug 1-től már gáz lesz.
Előre kért időponttal szinte pontosan hívnak. Ha nem egyeztetsz előre időpontot, sorszámot egy néni ad a pultnál, az egész ügyfélszolgálaton hatalmas tömeg.
Kértem egy 0-s igazolást (csak személyesen lehet), biztos, ami biztos, legyen egy papírom arról, hogy ebben a pillanatban nincs tartozásunk.
Hogyan számolják majd a fogyasztást?
MVM válasza: Nem tudjuk.
Rendszerhasználati díj mennyivel emelkedik?
MVM válasza:Nem tudjuk.
Mi van, ha idén kevesebbet fűtök, a különbözetet visszakapom jövőre?
MVM válasza:Igen.
A rezsicsökkentett keret éves vagy havi?
MVM válasza:Értem, nem tudjuk.
Érdemes áttérni általányra?
MVM válasza:Egyelőre nem, várjuk meg a közlönyt. Átalányra bármikor át lehet térni, visszafelé, átalányról diktálásra évente egyszer (éves elszámoló számla kiállítását követő 30 napon belül lehet kérni).
Az átállást az ugyfélszolgalat@mvm.hu-ra küldött emailben kell kérni, nem elég, ha nem diktálok. Érdemes jelezni, hogy 144 m3-ről szeretnék számlát (ez a rezsicsökkentési limit), mindenki ezt kéri. Nyilván így a különbözetet és az emelt díjat utólag kell fizetni.
Jelezni kell, hogy egyenletes számlázásra akarok áttérni, küldeni mérőállást és fotót.
MVM Ügyintéző magánvéleménye:
– 4 napja hallgatnak.
– Nincs elég informatikus, nyár van, lehetetlen átállni az új rendszerre ennyi idő alatt.
– Itthon akart céget alapítani, helyette cipruson fog, jóval kedvezőbb adózással.
– Fával fűtik a családi házukat.
– Mutatóujját a halántékán tartva kezét forgatva jelezte, hogy ezek ott fent…
Ha nem hiszed menj el személyen Én szívesen a te storydat is kiteszem.
