7 javaslat hogy növekedjen Online Ügynökséged


Az Amerikai ügynökségek 95%-a elérte vagy meghaladta a 2021-re kitűzött bevételi célokat azáltal, hogy a nyereséges szolgáltatásokra összpontosított.

online vásárlás
online vásárlás

2023 újabb nagyszerű év lesz az ügynökségek növekedése szempontjából?

Úgy gondoljuk, hogy így lesz, különösen, ha az Ön ügynöksége megegyezik a versenytársak tevékenységével, és meghaladja azt.

Ebben a cikkben megosztjuk a CallRail 2022-es Outlook for Digital Marketing Agencies jelentésének kulcsfontosságú megállapításait, amelyek segítenek ügynöksége bővítésében és a versenytárs ügynökségi trendek előtt maradásban.

  1. Az ügynökségek 86%-a új szolgáltatást adott – Önnek is meg kell tennie.
    A versenyképesség megőrzése érdekében az ügynökségek a legjövedelmezőbb szolgáltatásaik felé fordultak, és új szolgáltatásokkal bővítették ügyfeleik igényeit.

2021-ben a legnépszerűbbnek tartott szolgáltatási ajánlatok a következők voltak:

Közösségi média marketing (az ügynökségek 34%-a jelentette).
Teljes körű digitális szolgáltatás (29%).
Weboldal tervezés és fejlesztés (25%).
Míg a weboldal tervezés és fejlesztés népszerűsége 2020-ról 2021-re csökkent, az elmúlt két évben továbbra is a harmadik legnépszerűbb szolgáltatás.

A közösségimédia-marketing és a teljes körű szolgáltatást nyújtó digitális az első és második helyet szerezte meg 2020 legnépszerűbb szolgáltatásai, a SEM/fizetett hirdetés és a keresőoptimalizálás közül.

Miért adják hozzá az ügynökségek ezeket a szolgáltatásokat?
A SEM-ről a közösségi média marketingre való áttérés egyik valószínű magyarázata a közösségi média felhasználóinak tavalyi növekedése.

A közösségi média legfrissebb statisztikái szerint 2021-ben 400 millió új ember regisztrált legalább egy közösségi oldalra.

Ezek a betekintések segíthetnek ügynökségének felderíteni, hogy a versenytársa milyen szolgáltatásokat nyújthat hozzá, így Ön is hozzáadhatja azokat.

  1. Az ügynökségek 32%-a a közösségi média marketinget a legjövedelmezőbb szolgáltatásként számolja be
    Fontolja meg a közösségimédia-marketing hozzáadását ügynöksége szolgáltatási kínálatához, ha még nem adta hozzá.

A közösségi média marketinget a legnépszerűbb szolgáltatási ajánlat mellett az ügynökségek 32%-a a legjövedelmezőbb szolgáltatási ajánlatnak is tartja.

Ezt követi a teljes körű szolgáltatást nyújtó digitális (az ügynökségek 28%-a szerint a legjövedelmezőbb), valamint a weboldal tervezés és fejlesztés (24%).

  1. Az ügynökségek ügyfelenként hetente 20 órát töltenek marketingstratégiákkal
    Az Ön ügynöksége túl kevés időt fordít ügyfelei stratégiáira?

Az ügynökségek arról számoltak be, hogy ügyfelenként átlagosan hetente 20 órát fordítanak marketingstratégiákra és taktikákra.

Mi a helyzet a többi ügyfélkezeléssel töltött idővel?

Az ügynökségek átlagosan a következőket költik:

76 óra számlakezelésre és kommunikációra.
56 óra a jelentésre.
16 óra az ügynökségi adminisztrációra.
Ezek a számok viszonyítási alapként szolgálhatnak saját ügynöksége termelékenysége és megtérülése szempontjából.

Úgy gondolja, hogy ügyfelei fiókjai jobban teljesíthetnek? Tekintse meg a ráfordított idejét ezekkel a referenciaértékekkel.

Míg az ügyfelek kezelésének és kommunikációjának hatékonyabb módjainak megtalálása növelné a megtérülést, a jelentéskészítésre fordított órák számának pozitív hatása lehet.

  1. Az ügynökségek 86%-a alapvető szolgáltatásként szerepel az ügyfelek jelentésében
    Az ügyfelek növekedése szempontjából a jelentéskészítés kulcsfontosságú.

Azok az ügynökségek, amelyek nem teljesítették vagy túllépték az ügyfelek növekedési céljait, 15%-kal kisebb valószínűséggel tekintették alapvető szolgáltatásnak az ügyféljelentést.


Miért fontos ez? A kis- és középvállalkozások 38%-a azt szeretné, ha az ügynökségek segítenének nyomon követni a potenciális ügyfeleket.

Konkrétan ügyfeleinek tudniuk kell, hogy mely digitális hirdetések, kulcsszavak és kampányok generálják a legtöbb leadet vállalkozásuk számára.

Ha be tudja bizonyítani, hogy stratégiái nyereséges forgalmat generálnak ügyfele üzlete felé, akkor nagyobb valószínűséggel tartják fenn a szolgáltatásait.

  1. Az ügynökségek 69%-a partnerprogramokat használt üzletteremtésre
    Hogyan hozzon létre üzletet az ügynöksége 2022-ben?

Az ügynökségek 69%-a számolt be partnerprogramokról, ezt követik a bevételmegosztási programok (60%) és a partnerpiacok (42%).

A 2022-es növekedés érdekében az ügynökségek 87%-a nyereséges üzleti partnerségek kiépítését tervezi, 84%-a pedig az üzletfejlesztésre fog összpontosítani.

Például a CallRail partnerprogramot kínál azoknak az ügynökségeknek, amelyek az iparágban vezető híváskövetéssel kívánják támogatni ügyfeleiket.

Azáltal, hogy az ügynökségek CallRail-t biztosítanak ügyfeleik számára híváskövető és -elemző eszközként, az ügynökségek biztosíthatják ügyfeleik számára a szükséges jelentéseket annak meghatározásához, hogy mely marketing- és hirdetési kampányok vezetnek a legtöbb konverzióhoz.

  1. Az ügynökségek 68%-a a közösségi médián keresztül talált új ügyfeleket
    Szüksége van még egy jó okra, hogy több közösségimédia-marketing szolgáltatást kínáljon?

Az ügynökségek 68%-a közösségi oldalakon keresztül talált új ügyfeleket.

Az események voltak a következő legjobb ügyfelek forrása: az ügynökségek 63%-a számolt be, ezt követik az ajánlások (55%) és a technológiai partnerségek (42%).

A legtöbb ügynökség több új ügyfélforrásra támaszkodik, hogy stabil üzletet biztosítson.

  1. Az ügynökségek 99%-a bevételnövekedést vár 2022-ben
    A felmérés egyik legjobb eredménye?

Az ügynökségi bevételek növekedésének kilátásai fényesek.

A megkérdezett 579 ügynökségi szakember 99%-a arra számít, hogy bevétele növekedni fog 2022-ben.

Ezen túlmenően az ügynökségek 85%-a méretnövekedést, 89%-uk pedig belüli általános növekedést vár a 2023-as évre.

forrás:

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s