Új mód a kampány teljesítményének fokozásáraÉrjen el még több ügyfelet úgy, hogy automatikusan terjeszti ki hirdetési tevékenységét a különféle csatornákra.![]() |
| A Teljesítménymaximalizálás funkcióval a meglévő költségkeretét és teljesítménycéljait megtartva gyarapíthatja a konverziókat. Hogyan lehetséges ez? Úgy, hogy mostantól egyetlen kampányból népszerűsítheti vállalkozását a Google egész rendszerében, beleértve a következőket: |
| Bónuszként pedig az újonnan megjelenő készlet- és hirdetésformátumokhoz is automatikusan hozzáférést kap. |
| A jelek millióinak valós időben történő elemzésével a teljesítménymaximalizáló kampányok hozzásegítik, hogy közönségét a megfelelő üzenettel, a megfelelő időben érje el. Állítsa munkába technológiai megoldásainkat, hogy még több potenciális ügyfélhez juttathassa el a hirdetéseket. |
| „A kampányt könnyű volt létrehozni, és gyorsan elkezdtek megjelenni a komoly érdeklődők, mégpedig versenyképes CPA mellett. Hónapról hónapra javult az általános teljesítmény, és sokasodtak a leadek. Remek eszközt találtunk a kitűzött célok gyors és hatékony eléréséhez.”—Francesco Sala, a MotorK teljesítményalapú marketingért felelős alelnöke |

