Ebben a Google Ads keresési hirdetések útmutatóban megtudhatja, hogyan hozhat létre vonzó adaptív keresési hirdetéseket, amikor az emberek a Google-on keresnek.
- Írjon meggyőző, eredeti hirdetési példányt
Kézműves üzenetküldés, amely a felhasználói előnyökre összpontosít.
Miért? A felhasználók olyan hirdetésekre reagálnak, amelyek megfelelnek az igényeiknek.
Kapcsolja a címsor és a leíró sor üzenetét a kulcsszavakhoz.
Miért: A felhasználók általában olyan hirdetésekkel foglalkoznak, amelyek a keresésük szempontjából legrelevánsabbnak tűnnek.
Kerülje el az általános nyelvhasználatot a hirdetésekben. Használjon konkrét cselekvésre ösztönzéseket.
Miért: Az általános cselekvésre ösztönzés gyakran csökkenti a hirdetések iránti elkötelezettséget.
Ellenőrizze a Hirdetés erősségét, hogy megismerje, hogyan reagálhatnak a felhasználók az Ön hirdetéseire.
Miért: Ez a mutató értékes módszer annak biztosítására, hogy a megfelelő üzeneteket juttassa el a megfelelő felhasználókhoz.
Tekintse át a kampányok közötti eszközjelentést
Miért: Ez a jelentés segít megérteni, mely címsorok és leírások felelnek meg leginkább az ügyfeleknek.
Olvassa el a részletes útmutatásokat a meggyőző, eredeti hirdetési példány megírásához.
- Hozzon létre üzenetet, amely tükrözi a márkáját, valamint az Ön által kínált termékeket és szolgáltatásokat
Készítsen olyan hirdetésszöveget, amely vonzó a felhasználók számára az összes eszközön.
Miért: Egy eszközön a kényszerítő cselekvésre ösztönzés más eszközökön is vonzó.
Összpontosítson a címsorokra.
Miért: A főcímek az első dolog, amit az emberek látnak, és nagy szerepet játszanak abban, hogy hirdetései mennyire teljesítenek.
Legyen tekintettel a karakter korlátaira.
Miért: A hosszabb címsorok növelik a keresési hirdetések kattintható terét, de előfordulhat, hogy a rövidebb címsorok jobban teljesítenek azok számára, akik már keresik a márkáját.
Olvassa el a márkáját tükröző üzenetek létrehozásának részletes útmutatását.
- Állítsa be hirdetéseit a siker érdekében
Adjon meg minél több egyedi, releváns címsort és leírást.
Miért: Egyedi elemek megadása lehetővé teszi a rendszer számára, hogy több hirdetéskombinációt állítson össze.
Vezessen be minden olyan hirdetésbővítményt, amely értelme van a vállalkozása számára, és próbáljon meg legalább négyet használni.
Miért: A több kiterjesztéssel rendelkező hirdetések gyakran jobban teljesítenek, mint az egyetlen kiterjesztéssel rendelkező hirdetések. Hasznos információkat adnak a potenciális ügyfelek számára, és segítenek észrevenni az üzenetét.
Használjon kulcsszóbeillesztést és hirdetés-testreszabókat, ha sok hirdetést tart fenn.
Miért? A kreatív üzeneteket a felhasználó kereséséhez igazíthatja, miközben csökkenti a kezelési költségeket.
Párosítsa az adaptív keresési hirdetéseket az Intelligens ajánlattétel és az általános egyezésű kulcsszavakkal.
Miért: Mutassa meg a megfelelő üzenetet a lehető legtöbb releváns embernek, miközben minden lekérdezéshez megadja a megfelelő ajánlatot.
Olvassa el a útmutatásokat a hirdetések sikerességének beállításáról.
- Tesztelje és optimalizálja a kreatív üzeneteket
A hirdetésváltozatokkal tesztelheti és iterálhatja a kreatív üzeneteket.
Miért: A hirdetési szöveg, különösen a címsorok csiszolásával megismerheti felhasználói preferenciáit és javíthatja teljesítményét.
Válassza ki a megfelelő mutatókat, hogy megértse a hirdetések teljesítményét.
Miért? Számos hirdetésformátum több megjelenítés, kattintás és konverzió növelését célozza. Ez nem csak a hirdetés átkattintási arányáról szól.
Használjon optimalizált hirdetésrotációt, ha hirdetéscsoportonként több hirdetése van.
Miért? A kattintások ösztönzésére optimalizált hirdetések javíthatják versenyképességét az aukciókban.