
Google Ads (AdWords) gyakorlatorientált képzés
Ez egy egynapos tanfolyam, amely nagyszerű megértést nyújt a sikeres Google Ads-kampányok létrehozásának módjáról; hogyan értékelheti a Google Ads hatékonyságát és hogyan optimalizálhatja kampányait.
A Google Ads nagyszerű módja a webhelytulajdonosoknak, hogy webhelyük megjelenjen a Google keresési eredmények tetején. PPC (Pay Per Click) modellen működnek, ami azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor egy hirdetésre kattintanak a számlán, díjat számítanak fel.
Az egy napos Google Ads tanfolyamon jól megismeri a Google Ads működését, és világos, gyakorlati bemutatást nyújt a kampányok felállításáról és a hatékony hirdetések megírásáról.
Megtudhatja azt is, hogyan kell értékelni és optimalizálni a PPC-kampányok teljesítményét annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a költségvetéséből.

A GOOGLE ADS (ADWORDS) KISCSOPORTOS TANFOLYAM KEZDŐKNEK
A Google Ads (korábban „Google AdWords” néven) egy fantasztikus platform, amelyet hirdetők milliói használnak a világ minden tájáról, és amely világszerte eléri az internetezők több mint 90% -át. Ha saját Google Ads-kampányait kezeli, győződjön meg arról, hogy fiókjait teljes mértékben optimalizálták a maximális teljesítmény érdekében, és kövesse a Google bevált gyakorlatainak ajánlásait. A Nacho Digital tréningjét úgy tervezték, hogy segítsen eligazodni ezen a tájon és folyamatosan változó platformon. Arra a Google Ads stratégiákra, funkciókra és bevált gyakorlatokra összpontosítunk, amelyek megváltoztatják vállalkozásának eredményét.
Akár kezdő vagy több éves Google Ads-tapasztalattal rendelkezik, szakértő oktatóink hasznos gyakorlati képzést nyújtanak kampányainak optimalizálásában. Képzésünket a lehető legpraktikusabbá alakítottuk. Megtudhatja, hogyan hozhat létre és kezelhet kampányokat, hirdetéscsoportokat, kulcsszólistákat, hirdetéseket, hirdetésbővítményeket és egyebeket -, valamint megtanulhatja a bevált módszereket, stratégiákat és tippeket.
MIÉRT VÁLASSZON MINKET?
2009 óta több száz embernek segítettünk a Google Ads elsajátításában
A Google megbízott bennünket abban, hogy képzést nyújtsunk saját ügyfeleiknek!
Képzésünk pontos, hozzáférhető és cselekvőképes
A GOOGLE ADS FUNDAMENTALS TANFOLYAM
Ismerje meg a Google Ads alapjait a kampánystratégia megtervezésétől a kampány beállításáig, a hirdetésekig, a kulcsszavakig és az optimalizálásig. A Google Ads alapjai tanfolyamunk megfelel a kezdőknek, akiknek kevés tapasztalata van a Google Ads szolgáltatásban, egészen a haladó felhasználókig, akik szeretnék megbizonyosodni arról, hogy a fiókjuk bevált módszereit használják-e.
A tanfolyam témái:
Bevezetés a Google Ads-be: Hogyan működik? Megfelel a vállalkozásomnak? Mi kell a sikeres fiókhoz?
Terminológia: Milyen hirdetési lehetőségek állnak rendelkezésre a Google Hálózaton belül? Milyen információkat nyújt a Google a kampányaimról?
Célok meghatározása és kampányok strukturálása: Hogyan készíthetek webhelyemet a Google Ads szolgáltatásra? Milyen módon lehet strukturálni a fiókomat, és hogyan befolyásolják a fiókom teljesítményét?
Fiók beállítása, navigáció és felület: Fiók létrehozása. Bevált módszerek az első kampányhoz. Navigálás a fiók részein, és egy vagy több módosítás elvégzése.
Google Ads Hirdetés: Melyek a legjobb gyakorlatok az asztali és a mobilhirdetéseknél? Hogyan befolyásolják a Google szerkesztési irányelvei a hirdetéseimet? Milyen hatékony stratégiák használhatók a hirdetési példány tesztelésére?
Kulcsszavak használata: Milyen eszközök és stratégiák állnak rendelkezésre a kulcsszavak kutatásához és hirdetéscsoportok létrehozásához? Hogyan működnek a Google egyezési típusai, és hogyan kell felhasználni őket a sikeres fiókhoz?
Teljesítmény mérése: Milyen jelentési mutatókra kell figyelnem? Hogyan használhatom a Google Analytics szolgáltatást a Google AdWords-döntéseim tájékoztatásához? Milyen típusú konverziókövetés érhető el a Google Ads és a Google Analytics segítségével, és miben különböznek a két módszer?
A kampányoptimalizálás bemutatása: Milyen bevált módszereket kell követnem a kampányaim, hirdetéscsoportjaim, kulcsszavaim, hirdetéseim és céloldalaim optimalizálásakor?
Kérdések és válaszok: Tegyen fel kérdéseket a tanfolyam végén.
KINEK JAVASOLJUK EZT A TANFOLYAMOT?
Cégen belüli marketing munkatársak, akik Google Ads-kampányokat futtatnak – a legjobb gyakorlatok elsajátításához és továbbfejlesztéséhez, valamint ötletekhez juthatnak a fiók optimalizálásához
Személyzet, aki kiszervezi a Google Ads szolgáltatást más ügynökségeknek – hogy többet tudjon meg arról, hogy ügynöksége mit csinál és mi lehetséges
Felső szintű menedzsment – ha többet szeretne megtudni arról, hogy a Google Ads hogyan illeszkedik vállalatának általános márkaépítési stratégiájába és marketingtervébe
SEO szakemberek – többet megtudni arról, hogy a fizetett keresés hogyan bókol az organikus kereséshez, és hogy az egyik legjobb gyakorlata hogyan tudja tájékoztatni a másikat
Műszaki és informatikai tudnivalók – megtudhatja, hogyan javíthatja webhelye teljesítményét minden platformon, valamint milyen testreszabásokat és adatintegrációkat valósíthat meg az üzleti érték létrehozása érdekében
- modul: Alapok
Bevezetés a Google Ads-be
Tulajdonságok és előnyök
Hol jelennek meg hirdetései
A hirdetések minősége
- modul: Célok
Célok meghatározása
A számla életciklusa
- modul: Kulcsszavak használata
Kulcsszókutatás
További eszközök
Kulcsszóegyezési típusok
- modul: Kampányok létrehozása
Kampányok strukturálása
Interfész jellemzői
Kampány beállítása
Ajánlattételi stratégiák
- modul: Munka a hirdetésekkel
Keresési hirdetések
Szerkesztési irányelvek
Hirdetés tesztelése
Hirdetésbővítmények
- modul: Célzás és beállítások
Hely szerinti célzás
Nyelvi célzás
Eszköz szerinti célzás
Hirdetésrotáció
- modul: Optimalizálás
Kampánykísérletek
Hirdetéskísérletek
Bevezetés az optimalizálásba
Optimalizálási tippek
- modul: Konverziók
Konverziókövetés
Konverziók importálása a Google Analytics szolgáltatásból
Jelentés a teljesítményről
- modul: Megjelenítés és remarketing
Display célzás
Remarketing
Közönséglisták építése
Hirdetések megcélzása
- modul: Céloldalak
A céloldalak optimalizálása
- modul: Kezelés
Fiókhozzáférés
Több fiók kezelése
Számla szervezése
A Tanfolyam ára: 29000 Ft /fő, maximális csoportszám 5 fő
A tanfolyam Szombati napokon 09:30 – 13:30h között lesznek megtartva
Helyszín: Baobab Coworking Oasis – 1114 Budapest, Kemenes u. 14,
Jelentkezés emailben: online@profitonline.hu
A képzést tartja: Halász Zsófi PPC szakértő A PPC Google Ads szakma egyik legjobbja. Számos nemzetközi projekten vett részt, a Chicagoban szerzett tapasztalatai nagyon értékesek. A Google Ads vizsgával már több mint 10 éve rendelkezik.