Mi a SERP?


A keresőmotor találati oldalai (SERP) azok az oldalak, amelyeket a keresőmotorok a felhasználó lekérdezésére válaszul jelenítenek meg. A SERP fő összetevője az eredmények felsorolása, amelyeket a keresőmotor egy kulcsszó-lekérdezésre válaszul ad vissza.

Az eredmények két általános típusba sorolhatók: organikus keresés (azaz a keresőmotor algoritmusával beolvasztva) és a szponzorált keresés (azaz hirdetések). Az eredményeket általában a lekérdezés relevanciája szerint rangsorolják. Minden, a SERP-n megjelenített eredmény tartalmaz egy címet, egy linket, amely a web tényleges oldalára mutat, és egy rövid leírást, amely megmutatja, hogy a kulcsszavak hol illeszkedtek az oldal tartalmához az organikus eredmények érdekében. A szponzorált eredmények eléréséhez a hirdető kiválasztja, hogy mit jelenítsen meg.

Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s