A keresőmotor találati oldalai (SERP) azok az oldalak, amelyeket a keresőmotorok a felhasználó lekérdezésére válaszul jelenítenek meg. A SERP fő összetevője az eredmények felsorolása, amelyeket a keresőmotor egy kulcsszó-lekérdezésre válaszul ad vissza.
Az eredmények két általános típusba sorolhatók: organikus keresés (azaz a keresőmotor algoritmusával beolvasztva) és a szponzorált keresés (azaz hirdetések). Az eredményeket általában a lekérdezés relevanciája szerint rangsorolják. Minden, a SERP-n megjelenített eredmény tartalmaz egy címet, egy linket, amely a web tényleges oldalára mutat, és egy rövid leírást, amely megmutatja, hogy a kulcsszavak hol illeszkedtek az oldal tartalmához az organikus eredmények érdekében. A szponzorált eredmények eléréséhez a hirdető kiválasztja, hogy mit jelenítsen meg.
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.
