Szinte Loránd online marketing szakértő, SEO szakértő – Online Marketing Tanácsadás, PPC szakértők, Facebook Marketing, Divat
Google Adwords Helybővítvény
Miért fontosak a helybővítmények a vállalkozás számára? Az okostelefonon közeli dolgokat kereső emberek kétharmada egy napon belül felkeres egy kapcsolódó vállalkozást1. A helybővítmények közvetlenül a hirdetésből segítenek a fogyasztóknak megtalálni az üzletet, és növelhetik a bolti látogatások és az értékesítések számát. Arra is lehetősége van, hogy a helybővítményeket csak bizonyos kampányokban jelenítse meg.
Hol jelennek meg? A helybővítmények a Keresési Hálózaton, a Display Hálózaton, valamint a Google Térkép szolgáltatásban jelenítik meg a cégadatokat mobileszközön és asztali számítógépen egyaránt, különböző formátumokban. Google Keresési Hálózat: A Google Keresési Hálózaton a helybővítményt tartalmazó hirdetések normál szöveges hirdetésként jelenhetnek meg a vállalkozás helyével és telefonszámával. Mobileszközök esetén egy kattintható „Hívás” gomb helyettesítheti a telefonszámot.
A Google keresési webhelyei, például a Google Térkép: A helybővítmények a keresési eredmények mellett, felett vagy alatt jelenhetnek meg a Google Térkép szolgáltatásban (a Térkép alkalmazást is beleértve). Google Display Hálózat: A helybővítmények megjelenhetnek a Display Hálózaton szereplő webhelyeken és alkalmazásokban akkor, amikor a felhasználók a helyszínhez közel tartózkodnak, vagy érdeklődést fejeztek ki a környék iránt. YouTube-videóhirdetések: A helybővítmények a videóba ágyazott TrueView- és rövid hirdetések esetében jelenhetnek meg a YouTube szolgáltatásban, amikor az emberek a közelben tartózkodnak, illetve érdeklődést mutattak az adott környék iránt.
Jó hírünk van: Találtunk egy olyan Google Cégem-fiókot, amely egyezik egy vagy több, az Ön tulajdonában lévő Google Ads-fiókkal, és a Google Ads-fiók(ok) nevében összekapcsolási kérelmet küldtünk ennek a Google Cégem-fióknak. Ezenkívül szükség esetén helyszűrőket is alkalmazunk annak érdekében, hogy csak az Ads-fiókjának megfelelő helyek szinkronizálódjanak a Google Cégem szolgáltatásból. Hacsak Ön vagy a Google Cégem-fiók tulajdonosa el nem utasítja, a fiókokat 11/02/2020-i dátummal összekapcsoljuk. Az összekapcsolás után az Ön hirdetéseiben helybővítmények jelennek meg.
Az e-mail végén található táblázatban láthatja az összekapcsolásra váró Google Ads- és Google Cégem-fiókokat.
Mit kell tennem?
Ha a helybővítmények megfelelnek az alábbi Google Ads-fiókokhoz, nincs további teendője. A helybővítmények automatikusan futni fognak, hacsak a Google Cégem-fiók tulajdonosa el nem utasítja az Ön Google Ads-fiókjával való összekapcsolást.
Szükség esetén helyszűrőket is alkalmazunk annak érdekében, hogy csak az Ads-fiókjának megfelelő helyek szinkronizálódjanak a Google Cégem szolgáltatásból. Ha teljesen ki szeretné kapcsolni az automatikus helybővítményeket, végezze el az itt olvasható lépéseket 11/02/2020 előtt. Ezeket a lépéseket minden egyes olyan fiókhoz el kell végezni, amelyben ki szeretné kapcsolni a funkciót.