Miért érdemes Discovery kampányt indítani?


A Discovery-kampányok

A Discovery-kampányok segítségével akár 2,8 milliárd ügyfelet is elérhet a Google hírcsatornáin, hogy elérje teljesítménycéljait a Google Ads szolgáltatásban.

A Google gazdag közönség- és ügyfélszándékjeleinek köszönhetően ez a kampánytípus segít abban, hogy rendkívül vizuális, inspiráló, személyre szabott hirdetési élményeket nyújtson azoknak, akik készen állnak a márka felfedezésére és az azzal való elköteleződésre – mindezt egyetlen Google Ads-kampányon keresztül.

Ez a cikk a Discovery-kampányokról nyújt áttekintést. Első lépésként olvassa el a Discovery-kampányok létrehozása és kezelése című cikket.

A discovery kampány előnyei:

Érje el ideális ügyfelét megfelelő nagyságrendben, egyetlen kampány segítségével. Ön megadja a hirdetése építőelemeit – például címsorokat, kiváló minőségű, inspiráló képeket és emblémákat –, és a hirdetéseit megjelenítjük a rendkívül érdeklődő ügyfeleknek a műveletenkénti költség (CPA) ajánlattétellel és az Ön által beállított költségkerettel.

A Discovery-kampányok az alábbi funkciókat tartalmazzák:

  • Érjen el több embert a Google szolgáltatásban egyetlen hirdetési kampánnyal. Azzal, hogy havonta akár 2,8 milliárd személyt is elérhet a YouTube kezdőlapján és az Ajánlott videók hírcsatornákon, a Gmail Promóciók és Közösségi lapjain, és a Discover szolgáltatásban, most több potenciális ügyfelet érhet el, ahogy a Google-szolgáltatásokban böngésznek a legújabb divattrendektől kezdve az új receptekig minden témában.
  • Növelje az elköteleződést gazdagabb, relevánsabb hirdetésekkel. Annak köszönhetően, hogy a Google egyedi módon érti meg az ügyfelek szándékait, relevánsabb, jelentőségteljesebb hirdetéseket jeleníthet meg az embereknek akkor, amikor a leginkább érdeklődnek, és készen állnak arra, hogy bővebben olvassanak az Ön termékeiről és szolgáltatásairól.
  • A vizuálisan gazdag hirdetések natív módon, nagy léptékben jelennek meg a Google-szolgáltatásokban. A hirdetésformátumaink, amelyeket arra terveztünk, hogy a fogyasztók a kedvenc tartalmaik böngészése és a feedalapú környezetekben történő böngészés során fedezzék fel őket, gépi tanulás segítségével, zökkenőmentesen építik fel és jelenítik meg a hirdetéselemeket különféle eszközökön – segítve az ügyfelek figyelmének és tevékenységének elnyerését, kevesebb ráfordítással és idővel.
  • Automatikus ajánlattételi lehetőségek a médiateljesítmény-célok eléréséhez. A kampány optimalizálásához használhatja a Maximális konverziószám elérése ajánlattételt vagy a cél-CPA-ajánlattételt, hogy megfeleljen a médiamarketing-céljainak.

Mikor érdemes használni?

A Discovery-kampányok használata megfelelő választás lehet az Ön számára, ha:

  • Növelni szeretné a konverziók számát a médiával megfelelő nagyságrendben (egy támogatott marketingcélon keresztül): Használhatja például a Discovery-hirdetéseket az értékesítések, a hírlevél-feliratkozások vagy a webhelylátogatások számának növelésére.
  • Új ügyfeleket szeretne elérni a médiával: Azzal, hogy vizuálisan gazdag, inspiráló márkakreatívokat oszt meg a Google-szolgáltatások hírcsatornáiban, a Discovery-kampányok segíthetnek Önnek abban, hogy felkeltsék a potenciális ügyfelek érdeklődését akkor, amikor nyitottak arra, hogy új márkákat próbáljanak ki.
  • Újra kapcsolatot szeretne teremteni a legértékesebb ügyfeleivel: Mivel a fogyasztók idővel visszatérnek az általuk kedvelt Google-hírcsatornákhoz, hogy tartalmakat keressenek, a Discovery-kampányok több lehetőséget kínálnak Önnek arra, hogy fokozza a tevékenységet azok részéről, akik a legjobban ismerik a márkáját, és a legnagyobb valószínűséggel köteleződnek el vele újra – függetlenül attól, hogy korábban meglátogatták-e a webhelyet, vagy korábban vásároltak-e.

Ahhoz, hogy jogosult legyen egy Discovery-kampány beállítására, meg kell felelnie az alábbi követelményeknek:

Kampánybeállítások

Bizonyos kampánybeállítások, például az ajánlattétel és a célzás automatikusak a Discovery-kampányokban, hogy időt takarítsanak meg, és segítsenek a kampánynak optimális teljesítményt nyújtani a kiválasztott marketingcél, ajánlat és költségkeret alapján. Ezenkívül vannak olyan funkciók, amelyeket ez a kampánytípus nem támogat. A Discovery-kampányok használatakor a következő beállításokat nem módosíthatja:

  • Kézi ajánlattételi stratégiák
  • Megjelenítési mód
  • Eszközcélzás
  • Elhelyezés szerinti célzás (beleértve a kizárásokat is)
  • Gyakoriságkorlátozás
  • Hirdetésrotáció
  • Kontextus szerinti célzás

Tartalomkizárás

A Google nagyon komolyan veszi a márkabiztonságot. A Discovery-hirdetések elhelyezését a felhasználók aktív érdeklődésére számot tartó témái határozzák meg olyan jelek alapján, mint például a YouTube-on megtekintett videók vagy a Discover funkció révén követett tartalmak.

A Discovery-kampányok automatikusan olyan kizárásokat alkalmaznak, amelyek biztosítják, hogy a hirdetések hirdetőbarát tartalmak mellett jelenjenek meg. A Discovery-hirdetések például nem jelennek meg, ha a tartalomban túl sokszor jelenik meg trágárság, erősen szexuális tartalom vagy erőszak ábrázolása.Mivel a Discovery-hirdetések feedalapú tartalmakkal kapcsolatban jelennek meg a YouTube kezdőlapján és az Ajánlott videók hírcsatornán, a Gmail szolgáltatásban és a Discover funkcióban, nem használnak olyan fiókszintű tartalomkizárási beállításokat, amelyek csak webhelyekre, oldalakra, videókra és alkalmazásokra vonatkoznak. Annak érdekében, hogy hirdetései olyan tartalommal együtt jelenjenek meg, amelyről úgy gondolja, hogy az Ön márkája számára megfelelő, fiókszintű tartalomkizárásokat alkalmazunk a YouTube Ajánlott videók hírcsatornájának fő videójára.

forrás: Google

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s