5 tipp a kiemelt kivonatok létrehozásához
A jó hír az, hogy az organikus tartalom egyik formájaként a kiemelt kivonat doboz mindenki számára elérhető, aki tudja, hogyan kell ennek megfelelően optimalizálni a tartalmat. Mégis nehéz – keményen kell dolgoznia annak megszerzéséhez.
Hogyan alakíthatja ki tartalmát? Ha nem tudod megvásárolni a helyet, hogyan tehetsz proaktív lépéseket annak biztosítása érdekében, hogy oldalad elnyeri a legfontosabb helyet?
Íme néhány egyszerű lépés, amelyet a részletekben szereplő tartalom létrehozására használtam.
1. Készíts tartalmat kifejezetten a kérdések megválaszolására. Adj mélyreható válaszokat.
A kiemelt kivonatok információs jellegűek. Neil Patel szavaival: „Ha a tartalma nem válaszol kérdésekre, akkor nem kerül a kiemelt részletbe. Ez minden, amire szükség van. “
Ha # tartalmad nem válaszol kérdésekre, akkor nem kerül a kiemelt részletbe. @neilpatel #SEO
A Google algoritmusai számtalan webhelyen keresnek, hogy megtalálják azt a tartalmat, amely a felhasználó kérdéseire a legmegfelelőbb. Amikor a google robotok megtalálják, a tartalmat kiemelt kivonat formájában jelenítik meg, amely megkönnyíti az emberek számára a keresett információk megtalálását.
Ezt szem előtt tartva meg kell értenie, mely kérdéseket tesz fel a közönség, és hogyan alakíthatja ki tartalmát a kérdés megfelelő megválaszolására.
Nagyon fontos!
Válaszol-e tartalma a keresők kérdéseire?
2. Ismerje meg az olvasók által feltett kérdéseket.
Eric Enge, a Stone Temple Consulting 2015-ös cikke szerint a kérdést használó keresések 19% -a kiemelt kivonatot eredményez az első SERP-ben. Ezek a vizsgálatok általában a következő kategóriákba sorolhatók:
Milyen kérdéseket teszünk fel?
Hogyan működik?
Hogyan?
Hogyan kell?
Mi a?
A kérdést használó keresések 19% -a kiemelt kivonatot eredményez az első SERP-ben, mondja a @stonetemple. #SEO
Tartalmazhatják a „miért” kérdéseket – miért, miért – és a „mi” kérdéseket, például „mi a zsiráf terhességének ideje?”
Ezeket az elsődleges kategóriákat szem előtt tartva ideje elgondolkodni azon, hogy ezek miként vonatkozhatnak a felhasználókra, és ami még fontosabb, hogyan tudja testreszabni tartalmát ezen kérdésformátumokhoz.
Például ahelyett, hogy az általános „marketing” kulcsszóra célozná, fontolja meg a kulcsszó kiterjesztését a hosszú távú „hogyan kell marketingkutatást végezni” kifejezésre. Noha az első lekérdezés túl széles, a második azt a kérdést utánozza, amelyet az egyik olvasó valószínűleg beír a Google-ba. Mint ilyen, a következő tartalom nagyobb valószínűséggel fog keresni helyet a kiemelt kivonatok mezőben.
Az ilyen típusú keresések megtalálásának egyik egyszerű módja a Google keresőmezőbe való belépés, és írd be a kérdést, amelyet a célcsoportod tagjai megtennének. Látni fogod néhány ötlet felbukkanását. Ezek közül bármelyik kiváló téma lehet a tartalmad számára, amely valószínűbben rangsorolódik a kivonatokban:
