Home Office szabályai


Képernyőfotó 2020-04-11 - 21.58.31

Pár jó tanács a Home office-ról

A dolgozó anya vagy apa életében a rugalmasság kulcsfontosságú. És az otthon dolgozó anyák vagy apák életében a technológia ad rugalmasságot.

Most nagyon nagy Szerencséd van, ha van olyan munkád, amely lehetővé teszi számomra a távoli, otthoni munkavégzést, olyan időszakban mint most, hogy sokan amikor a videokonferencia elfogadható módja annak, hogy a napi ülésekkel nyomon lehessen maradni.

A videokonferencia azonban nem mindig egyszerű. A gyerekek rám másznak, a kutya ugat, a háttérzaj … megkapod az ötleted. Volt néhány zavaró pillanat, és rengeteg hibát követett el, de néhány dolgot megtanult az út mentén. Íme néhány tipp a sikeres otthoni videokonferencia számára. (További tippeket kapsz? Említsen a @gsuite oldalt a Twitteren.)

1. tipp: Válassza ki a megfelelő környezetet
Ha összetett kérdésről vagy ötletbörzéről szeretnék beszélni, a videohívássok hatékonyabbak, mint a csevegés vagy az e-mail. Segítenek a különböző időzónákban lévő csapattársak megismerésében is. De hívás közben gondolja át környezetét, például a hátteret (válasszon egy sima falat, és kerülje el azokat az ablakokat, amelyek túl sok háttérvilágítást biztosítanak), és ha van laptopja, helyezze állandóan valahova. Egyszer egy teljes videóhívást folytattam a laptopommal a … nos, ölémen -, és a végén a másik résztvevő azt mondta, hogy a képernyő finom hulláma rendkívül zavaró.

2. tipp: Hívjon meg bárkit bármikor, bármikor
A videó konferenciát ütemezni kell; ha egy hosszú e-mail beszélgetés közepén áll, akkor azonnal létrehozhat egy értekezletet, és meghívhatja a szervezeten belüli vagy kívüli embereket. A Hangouts Meet automatikusan létrehozza a nemzetközi tárcsázási kódokat, hogy az emberek bárhonnan felhívhassák a telefont, és naptár eseményen, e-mailben vagy telefonon hívhatják meg az embereket. Nézze meg a súgónkat az induláshoz.

3. tipp: Nem hallja? Kapcsolja be a feliratokat
Ha hangos helyen tartózkodik, és nagyon fantasztikus fejhallgatóval rendelkezik, használhatja a Meet élő felirat funkcióját a valós idejű feliratok megjelenítéséhez (akárcsak a TV-ben lévő zárt feliratok). Kezdje itt.

4. tipp: Bemutatkozás? Csak ossza meg azt, amit meg akar osztani
Szereted azt a pillanatot, amikor megosztják a képernyőt, majd hirtelen a hívás során mindenki olvassa az e-mailt? Annak biztosítása érdekében, hogy csak azt adja meg, amit meg akar osztani, jelenítsen meg egy ablakot (a teljes képernyő helyett).

5. tipp:  A képernyő elrendezésének módosítása
A Meet egyik kedvenc funkciója a videóhívás elrendezésének megváltoztatása. Ha valaki diákat mutat, de az irodában élénk vita zajlik, akkor az elrendezést úgy válthatja, hogy az előadás helyett az irodai emberekre összpontosítson.

6. tipp: Légy eredeti
Mindenkinek a munkán kívüli élete van. Munkahelyének kultúrájától függően lehet, hogy rendben van (még jó is) egy kicsit megjeleníteni a “valódi” életet körülötted – például hagyja, hogy a gyerek a kamera felé hullámozzon, vagy ebédeljen, ha nem közvetlen hívásokon vett részt egész nap. Az életének egy részének bemutatása elősegítheti a mélyebb kapcsolatok kialakítását a munkatársakkal, és akár empátiát is létrehozhat a munkán kívüli dolgokkal kapcsolatban.

Van saját videó tippeket? Nem szeretjük hallani őket – csipogj nekünk @gsuite.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s