A kampányok kezelése a COVID-19 során
Tisztában vagyunk azzal, hogy a jelenlegi helyzet, amikor a közösségeknek szembe kell nézniük a COVID-19-cel, eddig nem látott kihívásokat jelentenek a vállalkozások számára. Alább ismertetünk néhány szempontot, amelyeket érdemes megfontolni a hirdetések kiértékelése és a gyorsan változó piaci viszonyokhoz való alkalmazkodás során.
A hirdetések kiértékelése
- Gondolja át a kontextust és a hangvételt. Vegye figyelembe, hogy bizonyos szavak milyen érzéseket válthatnak ki a közönségben. Legyen óvatos az olyan szavak kettős jelentésével, mint például „védelem”, „vizsgálat”, „megelőzés” vagy „vírus”. Nemzetközi kampányok esetében vegye figyelembe, hogy mely kifejezéseket használják a COVID-19-cel és a regionális fennakadásokkal kapcsolatban.
- Vegye fontolóra, hogy hasznos-e az Ön által közvetített üzenet. Például szükség szerint szerkesztheti hirdetéseit úgy, hogy tudatja ügyfeleivel, ha olyan szolgáltatásokat kínál, mint például a kézbesítés vagy az üzletben való átvétel. Vizsgálja felül a szállítási beállításokat és a becsült szállítási időt, hogy pontosabban tükrözze vállalkozása aktuális képességeit.
- Alaposan vizsgálja felül a tartalmat. Például gondolja át azon képek és videók megfelelőségét, amelyek tömegrendezvényt vagy emberi interakciót mutatnak be. Vegye fontolóra a címsorok, a leírások és a céloldalak hangnemét.
- Proaktív módon kommunikálja a vállalkozását érintő változásokat. Ha megváltoztatta a nyitvatartási időt, a Google-on a Vállalkozás profilja részen szerkesztheti azt, illetve itt frissítheti hirdetéseit, hogy az ügyfelei tudják, nyitva vagy zárva van-e vállalkozása, vagy megváltoztatta-e a nyitvatartást.
Alkalmazkodás a dinamikus piaci feltételekhez
- Maradjon naprakész a helyi körülményekkel kapcsolatban. A Google Trends oldal segítségével jobban megismerheti a helyi piacot és ügyfelek hangulatát.
- Tekintse át a teljesítménymutatókat, és legyen nyitott a változtatásra. Előfordulhat például, hogy a konverziós arányban bekövetkező jelentős változások miatt az intelligens ajánlattételi célzáshoz módosításokra lesz szükség.
- Szükség esetén szüneteltetheti a hirdetéscsoportokat vagy a hirdetéseket. Tekintse át a keresleti problémák által érintett termékeket és szolgáltatásokat, és ennek megfelelően módosítson rajtuk. Például az online vagy helyi termékeknél „nincs raktáron” jelzést adhat meg, ha nem biztos a valós idejű készletadatokban vagy a készletfeltöltéshez szükséges időmennyiségben.
- Fontolja meg az alkalmazkodást segítő eszközök használatát. Például a Google Ads mobilalkalmazás (iOS, Android) megkönnyíti a kampányaival kapcsolatos tevékenységeket.
forrás:Google