Hozzon létre olyan céloldalakat, amelyek a kattintásokból ügyfeleket szereznek.
|
|
A céloldalak befolyásolhatják a költségkeretet és a teljes nyereséget. Az alábbi tippek segítségével a webhelye jobb felhasználói élményt nyújthat. Szerezzen átfogó képet a céloldallal kapcsolatos élményről, kezdésként pedig tekintse át az alábbi tippeket. |
Legyen releváns
|
1
|
Fontos, hogy a hirdetés olyan oldalra vezessen, amely közvetlenül kapcsolódik a hirdetés szövegéhez és a kulcsszavakhoz. Az általános kulcsszavakkal odavezetheti például a felhasználókat a kezdőlapra. Ha azonban a hirdetés egy konkrét termékről vagy szolgáltatásról szól, egy konkrét oldalra kell, hogy vezessen. |
Nyerje el a felhasználók bizalmát
|
2
|
Számos bevált módszer létezik, amellyel a céloldal optimális élményt nyújthat. A vélemények megjelenítése és az előugró ablakok eltávolítása csak egy-egy példa arra, hogyan nyerheti el a felhasználók bizalmát. |
Tegye könnyűvé
|
3
|
Térjen rögtön a lényegre pontok vagy listák segítségével, és használjon egyértelmű cselekvésre ösztönzéseket és nagy méretű gombokat. Részesítse előnyben a hajtás felett látható tartalmat, és ezzel segítsen az ügyfeleknek gyorsan megtalálni, amit keresnek. |
Legyen következetes
|
4
|
Minden platformon egységes felhasználói élményt nyújtson ügyfeleinek. A mobilhirdetésekhez használja a céloldal mobilos verzióját, vagy tegye a webhelydizájnt adaptívvá. |
Akcióterv a weboldal gyorsasága érdekében |
|
A látogatók több, mint fele elhagyja azokat a webhelyeket, amelyek három másodpercnél hosszabb ideig töltődnek be.* Ellenőrizze, hogy a webhelye hogyan teljesít mobilon, és győződjön meg róla, hogy nem marad le a potenciális ügyfelekről. |
|
|
forrás:https://www.thinkwithgoogle.com/
Tetszett a bejegyzés?
Tetszik Betöltés...
Közzétéve: szinteonline
Szinte Romulus Loránd
SEO szakértő, Online marketing expert, google individual qualified
Budapest, Hungary
szinteonline összes bejegyzéseinek megtekintése