Felhasználói szándék és élmény a legfontosabb a SEO-ban


Felhasználói szándék.

Felhasználói szándék + SEO = Magasabb rangsor

Ne feledje:

A Google elsődleges célja, hogy a felhasználó boldog legyen!

Ami azt jelenti, hogy olyan eredményeket kell adniuk az embereknek, amelyek megegyeznek a felhasználói szándékkal.

Soha nem hallott a felhasználói szándékról?

Íme egy egyszerű magyarázat:
A felhasználói szándék, más néven lekérdezési szándék vagy keresési szándék, annak azonosítása és kategorizálása, amelyet egy online felhasználó szándékozik vagy meg akart találni, amikor keresési kifejezéseit a google keresőmotorba gépelték keresőmotor optimalizálása vagy konverziós ráta optimalizálása céljából.

Példák a felhasználói szándékra a tényellenőrzés, az összehasonlító vásárlás vagy az állásidő kitöltése.

Bár a felhasználói szándék kategóriáinak osztályozására többféle mód van, összességében ugyanazokat a klasztereket követik.

A közelmúltig három széles kategória létezett: információs, tranzakciós és navigációs.

1.Információs kereső típus így keres:

Mennyibe kerül XY termék?

Mennyi kalóri van XY termékbe?

Melyik a legjobb marketing ügynökség?

Ki a legjobb SEO szakértő?

2. Tranzakciós  kereső típus így keres:

Budapesti éttermek,

Vegeteriánus éttermek Pécs

Budapest London repülőjegyek

3. Navigációs kereső típus így keres

“twitter”

Linked in belépés

Pinterest regisztráció

“Google contact Budapest”

és én még hozzátenném a Kereskedelmi keresőt

4. Kereskedelmi kereső így keres:

“TagHeuer férfi karóra”

“Olcsó lakások budán”

“Barbie lakóautó”

“Fitness személyi edzés Budapest”

Ugyanakkor a mobil keresés növekedése után más kategóriák is megjelentek, vagy kategóriák szegmentáltak konkrétabb kategorizálásba.

Neil Patel a “felhasználói szándékot” úgy határozza meg, mint azt a célt, amelyet valaki szem előtt tart, amikor lekérdezést gépel be a Google-ba. Egyes esetekben a vásárlás szándéka. Másoknak információt keresni vagy kapcsolatot létesíteni egy vállalattal vagy magánszemélyével.

SEO TIPP: Olyan cikkeket írj ami a felhasználókra van szabva, de előtte kutasd fel ezeket a kifejezéseket és kérdéseket hogy mindig naprakész legyen a weboldalad…… és a siker nem marad el.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s