Felhasználói szándék.
Felhasználói szándék + SEO = Magasabb rangsor
Ne feledje:
A Google elsődleges célja, hogy a felhasználó boldog legyen!
Ami azt jelenti, hogy olyan eredményeket kell adniuk az embereknek, amelyek megegyeznek a felhasználói szándékkal.
Soha nem hallott a felhasználói szándékról?
Íme egy egyszerű magyarázat:
A felhasználói szándék, más néven lekérdezési szándék vagy keresési szándék, annak azonosítása és kategorizálása, amelyet egy online felhasználó szándékozik vagy meg akart találni, amikor keresési kifejezéseit a google keresőmotorba gépelték keresőmotor optimalizálása vagy konverziós ráta optimalizálása céljából.
Példák a felhasználói szándékra a tényellenőrzés, az összehasonlító vásárlás vagy az állásidő kitöltése.
Bár a felhasználói szándék kategóriáinak osztályozására többféle mód van, összességében ugyanazokat a klasztereket követik.
A közelmúltig három széles kategória létezett: információs, tranzakciós és navigációs.
1.Információs kereső típus így keres:
Mennyibe kerül XY termék?
Mennyi kalóri van XY termékbe?
Melyik a legjobb marketing ügynökség?
Ki a legjobb SEO szakértő?
2. Tranzakciós kereső típus így keres:
Budapesti éttermek,
Vegeteriánus éttermek Pécs
Budapest London repülőjegyek
3. Navigációs kereső típus így keres
“twitter”
Linked in belépés
Pinterest regisztráció
“Google contact Budapest”
és én még hozzátenném a Kereskedelmi keresőt
4. Kereskedelmi kereső így keres:
“TagHeuer férfi karóra”
“Olcsó lakások budán”
“Barbie lakóautó”
“Fitness személyi edzés Budapest”
Ugyanakkor a mobil keresés növekedése után más kategóriák is megjelentek, vagy kategóriák szegmentáltak konkrétabb kategorizálásba.
Neil Patel a “felhasználói szándékot” úgy határozza meg, mint azt a célt, amelyet valaki szem előtt tart, amikor lekérdezést gépel be a Google-ba. Egyes esetekben a vásárlás szándéka. Másoknak információt keresni vagy kapcsolatot létesíteni egy vállalattal vagy magánszemélyével.
SEO TIPP: Olyan cikkeket írj ami a felhasználókra van szabva, de előtte kutasd fel ezeket a kifejezéseket és kérdéseket hogy mindig naprakész legyen a weboldalad…… és a siker nem marad el.