A dinamikus kreatív tartalom a Power Editorban és a megújult Hirdetéskezelőben (kizárólag a „Gyors létrehozás” folyamatban) elérhető eszköz, amellyel automatikusan a legjobb kombinációt jeleníti meg a kreatív elemekből. Az eszköz úgy azonosítja a legjobb kreatív tartalmi kombinációkat a hirdetéshez, hogy különféle kombinációkat jelenít meg a hirdetés komponenseiből (képek, videók, címek, leírások, CTA-k stb.) több célközönség számára.
Hogyan működik?
A dinamikus kreatív tartalom eszköz fogadja Facebook-hirdetés alapkomponenseit, és a komponensek alapján automatikusan felfedez egy sor hirdetésváltozatot. A rendszer azokra a kreatív komponensekre összpontosít, amelyek a leghatékonyabb eredményeket érik el minden megjelenítésnél. Gondoskodik róla, hogy mindig a legjobban teljesítő kreatív tartalom jusson el a célközönséghez.
Támogatott célok:
-
Konverziók
-
Alkalmazástelepítések
-
Forgalom
Támogatott formátumok:
-
Egy kép (több képet tartalmazó objektumcsatornából kiemelve)
-
Egy videó (több videót tartalmazó objektumcsatornából kiemelve)
Támogatott elhelyezések:
-
Facebook-hírfolyam asztali gépen és mobilon
-
Jobb oldali oszlop
-
Az Instagram-képfolyamban
-
Audience Network klasszikus
-
Audience Network beágyazott videó
-
Audience Network jutalmazott videó
Támogatott méretek a különféle kreatív tartalmaknál:
Legfeljebb 30 elemet használhatsz.
-
Cím: legfeljebb 5 cím
-
Kép/videó: legfeljebb 10 kép vagy 10 videó
-
Szöveg: legfeljebb 5 szövegtest
-
Leírás: legfeljebb 5 leírás
-
CTA: legfeljebb 5 CTA
Dinamikus kreatív tartalommal rendelkező hirdetések beállítása
A dinamikus kreatív tartalom beállításához a Power Editort vagy a megújult Hirdetéskezelő „Gyors létrehozás” folyamatát kell használnod. Fontos tudni, hogy jelenleg csak a következő célok esetében használható dinamikus kreatív tartalom: forgalom, konverziók és alkalmazástelepítések.
Dinamikus kreatív tartalom beállítása:
-
- Hozz létre új kampányt a szokásos módon forgalom, konverzió vagy alkalmazástelepítés célmegjelöléssel. Fontos tudni, hogy a megújult Hirdetéskezelő használata esetén a kampányt a Gyors létrehozásfolyamattal kell létrehoznod. „Vezetett létrehozás” esetén nem tudsz hozzáférni a dinamikus kreatív tartalomhoz.
- Hozz létre új hirdetéssorozatot a szokásos módon.
- Kattints a Mentés a piszkozatok közé elemre.
- A hirdetéssorozat szintjén látni fogod a dinamikus kreatív tartalom használatának lehetőségét. Dinamikus kreatív tartalom használatához kattints a választógombra.
Add meg a többi beállítást a hirdetéssorozat szintjén a kampányvázlatod és a hirdetéssorozatod feltöltésekor. Megjegyzés: a dinamikus kreatív tartalommal nem összeegyeztethető hirdetéssorozat- és hirdetésbeállításokat megváltoztatjuk vagy töröljük. Később végrehajthatsz módosításokat.
- Hozd létre a hirdetésedet a szokásos módon.
- A hirdetés szintjén létrehozhatsz új hirdetést; látni fogod több elem hozzáadásának lehetőségét is. Fontos ügyelni rá, hogy a hírcsatornád elemei kombinálhatóak és együtt is értelmesek legyenek.
Megjegyzés: legfeljebb 30 elemet használhatsz. Használhatsz például 10 képet, 5 szövegtestet, 5 címet, 5 leírást, 1 hirdetésformátumot, 1 URL-címet és 1 CTA-t, ami együtt 28 elem.
-
-
-
Több kép feltöltéséhez kattints a Képek kiválasztásapontra. Több videó feltöltéséhez kattints a Videó/vetítéspontra. Egyszerre csak egy videót választhatsz ki. Ha már kiválasztottál egyet, ismét a Videó/vetítés pontra kell kattintanod újabb videó hozzáadásához. Jelenleg vagy képeket vagy videókat vehetsz fel; nem hozhatsz létre képeket és videókat is tartalmazó, vegyes hírcsatornát.
-
Több szövegtest, cím és leírás feltöltéséhez kattints a + Hozzáadás pontra.
-
Több CTA feltöltéséhez válaszd ki a őket a legördülő menüből.
-
-
4. Az összes elem feltöltését követően megnézheted a hirdetésed különböző változatait. Az elemek különböző permutációinak megtekintéséhez kattints az előnézet területen a További változatok megtekintése lehetőségre.
-
- 5. A
hirdetésed változtatásainak megerősítéséhez