
AMP SEO – keresőoptimalizálás – Mobil seo
AMP használata
Miért érdemes AMP-oldalakat használni a Google Ads rendszerrel?
Az AMP-oldalaknál csak a legtökéletesebben optimalizált HTML-oldalak töltődnek be gyorsabban, így csökkenthető a hirdetésre történő kattintás és a céloldal megjelenítése közötti idő. A gyorsabban betöltődő oldalak esetében általában kisebb az elhagyási és a visszafordulási arány – így nőhet a konverziók száma, illetve javulhat a hirdetések általános teljesítménye. További információ a várakozási idő hatásairól.
Hogyan készíthetők AMP-oldalak?
A céloldalak AMP-verziója az AMP HTML-formátum és az AMP JavaScript használatával készíthető el. A kezdő lépések megtételében a Google Ads szolgáltatás AMP-oldalakra vonatkozó fejlesztői irányelvei nyújthatnak segítséget.
A hirdetésforgalom AMP-céloldalra történő átirányítása
A céloldal AMP-verziója ugyanúgy használható, mint a többi mobilos céloldal. Ha ilyen céloldalra szeretné irányítani a felhasználókat, adja meg az AMP-oldal URL-jét a hirdetésekhez tartozó Mobil-URL mezőben, illetve a kulcsszavak Mobil-URL mezőjében. Ha ezután a mobileszközt használó felhasználók a hirdetésre kattintanak, akkor az AMP-céloldalra kerülnek.
Tipp
Fontos, hogy az URL a domainre mutasson: https://example.com
Ne a Google AMP Cache gyorsítótárban lévő másolatra: https://cdn.ampproject.org/c/s/example.com
További infók itt: https://www.ampproject.org/