Keresőoptimalizálás Technikai SEO


GOOGLE SEO keresőoptimalizáslás

GOOGLE SEARCH CONSOLE

Elemezze a keresési teljesítményt és a felhasználói viselkedését

A SEO keresési teljesítmény elemzése

A főbb keresőmotorok (köztük a Google is) ingyenes eszközöket kínálnak a webmestereknek a webhelyek keresőmotorokban nyújtott teljesítményének elemzésére. A Google esetében ez az eszköz a Search Console53.

A Search Console két fontos kategóriában biztosít információkat: Meg tudja találni a Google a tartalmaimat? Hogyan teljesítek a Google Keresés találatai között?

A Search Console használatával webhelye nem részesül kiváltságos bánásmódban, azonban segíthet a szolgáltatás a problémák azonosításában, és ezek megoldásával a webhely jobban teljesíthet a keresési eredményekben is.

A szolgáltatással a webmesterek a következőket tehetik meg:

  • Megnézhetik, hogy a webhely mely részeiben akadtak problémái a Googlebotnak a feltérképezéssel.
  • Webhelytérképeket ellenőrizhetnek és küldhetnek be.
  • Létrehozhatják és elemezhetik a robots.txt fájlokat.
  • Eltávolíthatják a Googlebot által már feltérképezett URL-eket.
  • Megadhatják az előnyben részesített domaint.
  • Azonosíthatják a „title” és „description” metacímkékben lévő problémákat.
  • Értelmezhetik a webhely elérésére leggyakrabban használt kereséseket.
  • Bepillantást nyerhetnek abba, hogy a Googlebot hogyan látja az oldalaikat.
  • Értesítéseket kaphatnak a minőségi irányelvek megsértéséről, valamint webhely-felülvizsgálati kérelmet nyújthatnak be.

A Microsoft Bing Webmestereszközök54 szolgáltatása szintén ingyenes eszközöket kínál a webmestereknek.

SEO Keresőoptimalizálksá

A webhelyen mutatott felhasználói viselkedés elemzése

Ha javította a webhely feltérképezését és indexelését a Google Search Console vagy más szolgáltatások használatával, valószínűleg a webhelyre érkező forgalomra is kíváncsi. Az olyan webhelyelemző programok, mint Google Analytics, értékes segítséget nyújtanak e statisztika megtekintéséhez. A következőkre használhatja őket:

  • Statisztikát kaphat arról, hogyan érik el a felhasználók a webhelyét, és hogyan viselkednek rajta.
  • Felfedezheti, hogy mi a webhely legnépszerűbb tartalma.
  • Mérheti a webhelyen elvégzett optimizálási megoldások hatását, azaz például azt, hogy növelte-e a „title” és „description” metacímkék módosítása a keresőmotorokból érkező forgalmat.

A tapasztaltabb felhasználók számára az elemzőcsomagokból és a szerver naplófájljaiból származó információk összegzése még átfogóbb információkat nyújthat azzal kapcsolatban, hogyan használják a látogatók a dokumentumokat. (Ide tartoznak például a további kulcsszavak, amelyekkel a keresők megtalálják a webhelyet.)

Forrás :Google

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s