Divat és mobilitás
Az innováció és a merész döntések terén már gyakorlott YOOX (@yoox), Olaszország legnagyobb internetes kiskereskedelmi vállalkozása az elsők között hozott létre videóhirdetéseket az Instagram Stories használatával annak érdekében, hogy márkája elsőként jusson a stílusos vevők eszébe, ha az életstílus-termékek körében keresnek internetes célhelyet.
Az Instagram aktuális tervezési trendjeivel összhangban (szimmetria és kreatív elrendezés) a kampány egy meglévő TV-reklámot alakított át olyan játékos videóvá, ami a márka webhelyén jelent meg a divat, a művészetek és a dizájn világának kedvelői számára. A kampány nyomán 11 ponttal javult a hirdetés-visszaemlékezési arány és 6 ponttal a márkaismertség.
Mindig is tisztában voltunk azzal, hogy az Instagram felhasználói szorosan lépést tartanak a divattal. Jelenleg dolgozunk egy olyan általános kreatív és videótartalom kidolgozásán, ami természetes módon jelenhet meg ebben a csatornában. Az Instagram Stories formátumának használata kézenfekvő következő lépés a YOOX történetmesélési gyakorlatának fejlődésében, és máris látjuk a kampányok eredményeit.
YOOX
forrás :Facebook, Instagram