A társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények
Ha Ön kiskereskedelmi láncokon keresztül értékesíti a termékeit, a társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények segítségével akkor érheti el a fogyasztókat, amikor éppen dönteni készülnek arról, hogy mit és hol vásároljanak meg. A társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények segítségével a felhasználók megtalálhatják azokat a közeli üzleteket, amelyek árusítják az Ön termékeit.
Ebben a cikkben a társult vállalkozásokhoz tartozó helybővítményeket mutatjuk be. A bővítmények beállítására vonatkozó utasításokat a Társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények használata című cikkben tekintheti meg.
Társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények használata
Használjon társult vállalkozáshoz tartozó helybővítményeket, hogy segítsen a felhasználóknak megtalálni azokat a boltokat, ahol az Ön termékeit értékesítik.
A társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények előnyeiről szóló további információkért olvassa el a Társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények című cikket. A társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények beállításához kövesse a cikkben található utasításokat.
Utasítások
A társult vállalkozáshoz tartozó helybővítményeket használhatja fiókszintről, kampányszintről vagy egy hirdetéscsoport szintjéről. A kezdéshez azonban a fiókszinten adja hozzá őket. Azután személyre szabhatja a lánc helyeit, hogy a kampány- vagy a hirdetéscsoport-szinten jelenjenek meg.
-
Jelentkezzen be az AdWords-fiókjába.
-
A fiókszintű, társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények esetén kezdjen az Összes kampány nézetből.
-
Kattintson a Hirdetésbővítmények lapfülre.
-
Válassza ki a „Társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények” lehetőséget.
-
Válassza ki, milyen kereskedelmi láncban adja el a termékeit.
-
Kattintson a Mentés gombra.
Hogyan működnek?
A társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények a következőképpen segítenek az új ügyfelek szerzésében:
-
Valaki rákeres egy termékre a Google webhelyén.
-
Megjelenik az Ön hirdetése a társult vállalkozáshoz tartozó helybővítménnyel.
-
A felhasználó számára megjelenik az Ön termékét árusító legközelebbi üzlet címe vagy térképen megjelenített helye.
-
Mobilon a felhasználó a bővítményre koppintva megtekintheti az üzlethez vezető útvonalat.
-
A felhasználó ellátogat az üzletbe, és megvásárolja az Ön termékét.
Mikor érdemes használni őket?
Amennyiben az Ön vállalkozása termékeket gyárt, és ezeket a nagyobb kiskereskedelmi láncok üzletein keresztül értékesíti, akkor a társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények segítségével segíthet a felhasználóknak megtalálni az Ön termékeit árusító legközelebbi üzletet. Ha a vállalkozás saját telephelyét szeretné reklámozni, használjon helybővítményeket.
Könnyű beállítás
Ha be szeretné állítani a társult vállalkozáshoz tartozó helybővítményeket az AdWords szolgáltatásban, akkor nincs más dolga, mint felvenni a bővítményt, majd megadni, hogy melyik kiskereskedelmi láncok árusítják a terméket – minden másról mi gondoskodunk. A normál helybővítményekkel szemben a társult vállalkozáshoz tartozó helybővítmények használatához nem kell összekapcsolni az AdWords-fiókot egy Google Cégem-fiókkal.
Sajnos mint sokmás funkció NEM ELÉRHETŐ HAZÁNKBAN ami nagyon jól jönne pedig ..erre még várni kell kicsit 2-5 év 🙂