Itt van pár fontos SEO tényező amit meg kell fogadni 2017-ben.
Néhány SEO stratégia és technika erre az évre.
1.A közösségi média jelenlét továbbra is jelentős részét képezi a márkaépítésnek
2.Kiváló minőségű tartalom a király.
3. Blog cikkek és vendég blogolás marad a tendencia.
4. Infografikák jelentősége ismét emelkedik.
5. Mobil a jövő. A statisztikai adatok szerint, a mobil telefon használók száma várhatóan eléri 4770000000 ebben az évben. A Google előnyben részesíti azon weboldalakat, amelyek a mobil barátok és optimalizáltak.
Nagyon fontos a responziv webdesign.
6.Szupergyors weboldalak. Weboldal sebessége sokat számít, ahhoz hogy növelje a felhasználói élményt emelje a legmagasabb szintre. Ha a mobil változata a honlapoknak sok időt vesz igénybe betőltödéskor valószínű, hogy a felhasználók elhagyják a weboldalt. Ez az, amiért a mobil változatot le kell csökkenteni csak a szükséges információkra. Mutassa be többi információt egy asztali változatu weboldalon.
Teszteld le itt:https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
7. Kiváló minőségű tartalmat. Minőségi tartalom kell biztosítani elejétől kezdve.
8. Kiváló minőségű linkek kellenek. Tégy minőségi linkeknek a megfelelő horgony szöveget.
9. Long tail kulcsszavak stratégia. Minél hosszabb és szolgáltatások középpontjában a legfontosabb kifejezéseket, annál nagyobb a valószínűsége a konvertáló visitants az üzleti vezet az. Hosszú farok szempontjából kap könnyen rangsorolva kereső is. Tedd átfogó tanulmányt a hosszú legfontosabb mondatok és hasznosítani azokat ésszerűen honlap promóciós tevékenységek.
8.Erős szociális média jelenlétét nagyon fontos. Social Media platformokon a legjobb eszközöket használja, hogy fokozza a honlap népszerűségét. SHARE Tartalom felhasználó-központú tartalom, hogy minél többen osszák meg a tartalmad. Adj informatív vagy nevelő anyagot mert növelik a megosztást. Ez segít fejleszteni befolyásos szociális média jelenlétet
10.AMP integráció (Accelerated Mobile oldalak).
Az Accelerated Mobile Pages (AMP) rendszerű oldalak olyan weboldalak, amelyeket egy nyílt forráskódú leírás alapján terveznek. Az ellenőrzött AMP-oldalak a Google AMP-gyorsítótárában vannak gyorsítótárazva, amely lehetővé teszi a még gyorsabb megjelenítést.
Az AMP formátumot számos különböző platform támogatja, köztük a Google Keresés is. Ha egy, a Google keresési találatai között megtalálható weboldalnak van érvényes AMP-verziója, a Keresés a gyorsítótárazott AMP-oldalra irányíthatja át a mobilfelhasználókat.
Ezért jó, hogy optimalizálja a weboldalát AMP-vel
11.Felhasználói élmény növelése. User Experience ugyanolyan fontos, mint a tartalom és linkek. A fogyasztói élmény növelése és megfelelő navigáció nagyon fontos, call-to-action, stb Ez elősegíti keresőmotor rangsorolását.
12. A Jó Hírnév és vélemények gyűjtése a vállalkozásról. A legfontosabb, hogy a cégről mindig legyenek jó vélemények a neten. Ügyfélkiszolgálást próbálja a legmagasabbb színvonalon működtetni.
Itt van egy átfogó listát a legjobb oldalon belüli SEO stratégiák 2017:
Honlap elemzés
honlap felépítése
Weboldal Relevancia
Mobil Érzékeny, Multi-eszköz barát
Weboldal Site Speed
Felhasználói tapasztalat
Felhasználóbarát navigáció
Versenytárs elemzés
Kulcsszó kutatás
Kulcsszó sűrűség
Kulcsszó első bekezdés
Használjunk hosszú farok kulcsszót
Kulcsszó Image Alt tag
Optimalizált címek és leírások
SEO-barát URL-szerkezete
Szöveg formázása (Body Címkék)
Fejezet Tags optimalizálás (használatával H1 és H2 tag)
Horgonycímkékre Optimization (Bejövő Link and Out kötött
Optimalizált belső linkek
tartalom összekapcsolása
Oldaltérkép és robots.txt létrehozása és összegzés
Google Authorship ellenőrzés
Google Webmaster
Google Analytics