Újdonságok a Facebook hirdetési rendszerében


Ilyen a régi felület
Screen Shot 2016-11-02 at 22.50.56.png
És Ilyen lett az új Facebook Hirdetéskezelő
screen-shot-2016-11-02-at-22-27-41
Elérés = Márkaismertség kampány + webhely látogatók növelése, remarketing
Forgalom = Webhely látogatók számának elérése
Aktivitás
Ez a cél az oldalhoz vagy a bejegyzéssel összefüggő aktivitáshoz kapcsolódó összes korábbi célt tartalmazza:

  • Aktivitás bejegyzésnél = Bejegyzéseid kiemelése
  • Oldalkedvelések = Oldalad hirdetése
  • Visszajelzések eseményre = Az esemény résztvevői létszámának növelése
  • Ajánlatok igénylése = Ajánlat igénylési arányának növelése
Konverziók
Ez a cél 2 cél kombinációja:

  • Webkonverziók = A webkonverziók számának növelése
  • Alkalmazáshoz kötődő aktivitás = Növeli az aktivitás az alkalmazásodban

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s